Scientology Goals: "A culture without insanity, without criminals, and without war, where the able can prosper and decent people can have rights,
and where man is free to grow to higher heights. These are the goals of Scientology.” - L. Ron Hubbard | Founder of Scientology
מוזיקאים מרחבי העולם יצאו בקליפ מרגש
לעולם שלם שנמצא בבידוד
שישים אמנים בינלאומיים, ובהם ענק הג׳אז צ׳יק קריאה, דיויד ברוזה, זוכי פרסי גראמי
שיתפו פעולה בקליפ מוזיקלי יחיד מסוגו, שהביא לעולם את המסר — Spread a Smile והישאר בריאStayWell .
לוס אנג׳לס, קליפורניה — 24 באפריל 2020 —
בעוד קבוצות ואינדיבידואלים סביב העולם מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים, אגדות המוסיקה זוכי פרסי גראמי התאחדו יחדיו כדי לעזור ״להפיץ חיוך ולהישאר בריא״.
התוצאה היא הקליפ המוזיקלי ״הפץ חיוך״, — “Spread a Smile”
גרסה מודרנית של We Are the World שכבר הגיעה ליותר משש מיליון צפיות מיותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.
ההשראה המוזיקלית, שהפכה כבר לסנסציה אינטרנטית, כוללת את האמנים זוכי פרס הגראמי צ׳יק קוריאה, סטנליקלארק, מארק איישאם ודייויד קמפבל לצד שישים אמנים בינלאומיים, ובכללם ווירטואוז הגיטרה הישראלי דיויד ברוזה.
״היה כיף לנגן בקליפ של ׳הפץ חיוך׳. הקליפ מרומם, במיוחד במציאות של הסגר בבית שכולנו נמצאים בה״ אמר ברוזה.
שיתוף הפעולה הייחודי כלל אנסמבל של מוזיקאים, שחקנים ואמני במה שצילמו את עצמם מבתיהם ברחבי העולם,
ובכלל זה מניו-יורק, לוס-אנג׳לס, בוגוטה, מילאנו, מלבורן, קייפטאון ויותר מעשר ערים אחרות באירופה וארה״ב.
המסר של ״הפץ חיוך״ לצופים הוא שגם אם אתה תקוע בביתך לבד, אתה עדיין יכול לרומם את העולם על-ידי הפצה של גישה חיובית.
״אני שמח שהקליפ מפיץ חיוכים ומקווה שהוא ימשיך לגדול ולהגיע לעוד אנשים״, המשיך ברוזה, ״שמחתי לקחת חלק בו״.
עוד הופיעו בקליפ סרטונים שצילמו מבתיהם גרג קאמפ מ-Smash Mouth, אושיית הרדיו והטלוויזיה האמריקנית קארי קאסם
הזמרת האוסטרלית קייט סברנו, הזמר וכותב השירים הצ׳יליאני אלברטו פלאזה, הכוכב הארגנטינאי דייגו וודרגוור
וירטואוז הבס הקובאני קרליטו דל- פוארטו, כוכב הריאליטי הדרום אפריקני טבוגו לאו והקומיקאי הקולומביאני המפורסם אנדרס לופז.
״הפץ חיוך״ נכתב והופק על-ידי מרכז המדיה של סיינטולוגיה (Scientology Media Productions)
עם המסר של העוצמה שבאחדות האנושית, גם בזמנים בהם כולנו מבודדים אחד מהשני.
מטרה נוספת של הוידאו היא להעלות מודעות למניעה ובריאות בסיסית חומרים המכילים חוברות הדרכה, תשדירי שירות וגרפיקה לשילוט