המרכז לסיינטולוגיה ישראל - בוםבמלה באוהל הצהוב

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
סמינר יעילות אישית  |  פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




בומבמלה באוהל הצהוב 11.4.2010

בנוף של ים ואוהלים עד האופק, במקביל להופעות של מיטב האמנים בארץ מול 20,000 בני הנוער שבאו לבלות את הפסח על חוף ניצנים בפסטיבל ה"בומבמלה", בלט אוהל אחד, גדול יחסית, מעל קו האופק של הפסטיבל: היה זה האוהל הצהוב של "היועצים המתנדבים של סיינטולוגיה".

היועצים הרוחניים המתנדבים של סיינטולוגיה, קבוצה בינלאומית שכוללת יותר ממאה-אלף מתנדבים ביותר מ-100 מדינות, מתמחים בעזרה אחד על אחד לכל אדם ב(כמעט) כל נושא על-ידי שימוש בנתונים מתוך תגליותיו של ל. רון האברד – מייסד הסיינטולוגיה

 

פעילויות הארגון מחולקות לשניים: עזרה באיזורים מוכי אסון ברחבי העולם, ועזרה ביום-יום לכל אדם שצריך אותה – בין אם בזוגיות, ילדים, בתקשורת בין-אישית, התגברות על עליות וירידות במצבי הרוח – עם המוטו: "ניתן לעשות משהו בנוגע לכך".

בניו-יורק הגיעו יותר מאלף מתנדבים כאלה לאיזור אסון התאומים, לתמוך ולעזור לשירותי ההצלה (היועצים הרוחניים היו היחידים שהורשו להיכנס למתחם כדי לעזור לשירותי ההצלה, וקיבלו על פועלם מכתב הוקרה מראש העיר, ג'וליאני); בהוריקן קתרינה, לצד משטרת ניו-אורלינס; ברעידת האדמה בצ'ילה; לאחר הפיגוע ברכבת התחתית בלונדון; בהאיטי הם עדיין נמצאים ככח סיוע ומטיסים מאות רופאים וטונות של ציוד מארה"ב כדי לעזור באיזור האסון.

כ-1,200 מבקרים עברו ב"אוהל הצהוב" בבומבמלה. חלקם נכחו בהרצאות "האמת על סמים" וצפו על מסך גדול בסרטוני ההדרכה של הפעילות על נזקי הסמים; אחרים ראו את סרטי ההדרכה על 30 זכויות אדם המפורטות בהכרזת האומות המאוחדות; כ-700 מהם קיבלו עזרה אחד על אחד באיזורים של מתח בחייהם וקראו בחוברות השונות שנותנות כלים להצלחה בחיים – "מרכיבי ההבנה", "תקשורת", "הגורם לדיכוי" ו"שלמות אישית ויושר", אם לציין כמה מהן.

כפי שנערה אחת כתבה בסיום הרצאה על נזקי הסמים:

"למדתי מה גורם לתופעות של הגוף בזמן עישון סמים ושתיית אלכוהול וזה שינה לי את דרך החשיבה לגבי זה."

כדי לדעת יותר על הפעילות ניתן להכנס לאתר הרשמי: www.volunteerministers.org

כדי לדעת יותר על סיינטולוגיה: 
www.scientology.org.il



##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר