המרכז לסיינטולוגיה ישראל - ארגון הסיינטולוגיה הבינלאומי מרחיב את הפעילויות החברתיות שלו

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




ארגון הסיינטולוגיה הבינלאומי מרחיב את הפעילויות החברתיות שלו דרך המרחב הווירטואלי

הקמפיינים העולמיים לשיפור חברתי, כל אחד מהם פעיל ביותר ממאה מדינות, עברו שדרוג מסיבי באתרי האינטרנט שלהם והחומרים החינוכיים שלהם זמינים כיום ללא תשלום און-ליין

ארגון הסיינטולוגיה הבינלאומי יצא עם חמישה אתרי אינטרנט חדשים – כל אחד מייצג פעילות כלל עולמית ספציפית – שמתפקדים כנקודת הזמנה לחומרי הדרכה ללא תשלום.

כיום האתרים הם בשפה האנגלית. ניתן למצוא את רוב החומרים והסרטים המוצגים בהם בעברית באתר הוידאו של סיינטולוגיה, http://www.scientology.org.il

האתרים הם:

  1. חינוך בנוגע להצהרה האוניברסלית של זכויות אדם

http://www.Humanrights.com

הקמפיין החינוכי הגדול בעולם מסוגו, אשר מוקדש ללימוד והבנת 30 זכויות האדם האוניברסליות כפי שהן נכתבו בהכרזה האוניברסלית האומות המאוחדות (1948) לאחר זוועות מלחמת העולם השניה. באתר אפשר להזמין די-וי-די של 30 סרטונים שמציגים כל אחת ואחת מזכויות האדם וסרט בן 10 דקות על ההיסטוריה והרקע של ההכרזה. עם חומרי הלימוד ניתן לקבל גם ערכה מיוחדת של מערכי שיעור מוכנים להעברת הנושא למספר בלתי מוגבל של תלמידים, ללא תשלום.

החומרים החינוכיים לעיל מוצגים לדוגמה במטה האומות המאוחדות בניו-יורק ונמצאים בשימוש בפרוייקטים משותפים עם UNICEF. תנועת הנוער "נוער למען זכויות אדם" שמפעילה את הקמפיין החינוכי לעיל מופיעה דרך קבע ביום זכויות האדם העולמי בז'נבה אל מול המליאה ומציגה עצומה של מאות אלפי חתימות מכל העולם למען אכיפת זכויות האדם.

  1. חינוך למניעת שימוש בסמים

http://www.drugfreeworld.org

גם זוהי הפעילות הגדולה בעולם לחינוך למניעת שימוש בסמים. באתר ניתן להזמין כל אחת מ-12 חוברות המידע על הסמים הפופולאריים ביותר ברחוב כיום, אשר מפרטות בגובה העיניים את השמות השונים שלהם, התופעות שהם גורמים להן וההשלכות של צריכתם. אל החוברות מתלווים 12 סרטונים (בני 4-5 דקות כל אחד) של עדויות של משתמשים לשעבר המספרים על מה הם חוו במהלך השימוש בסם ולאחר מכן. החוברות, הסרטונים ומערכי שיעור מוכנים מראש זמינים להורדה (או לצפייה) ישירה מהאתר וניתן גם להזמין ערכה בדואר ללא תשלום.

משטרת מחוז לוס-אנג'לס הכשירה מחלקה מיוחדת של שוטרים שעברו את הקורסים לעיל ומחלקים ומפיצים את החוברות והסרטונים לעיל. כל אנשי הצבא והמשטרה בקולומביה כיום עוברים את שני הקורסים לעיל (זכויות אדם וחינוך על סמים) כחלק מההכשרה שלהם.

  1. חינוך נגד אלימות

http://www.twth.org

הפעילות של "הדרך אל האושר" מבוססת על ספר באותו השם שמכיל 21 כללים מוסריים הגיוניים לחיים טובים יותר. הספר נכתב על-ידי ל. רון הבארד, מייסד הסיינטולוגיה, כמערכת עקרונות שכולם יכולים להסכים עליהם, ללא הבדל דת, גזע, או שיוך פוליטי או אידיאולוגי אחר. כללים כגון "טפל בעצמך", "היה נאמן לבן זוגך", "השתדל להתייחס לאחרים כפי שהיית רוצה שיתייחסו אליך" או "כבד את אמונותיהם הדתיות של אחרים" מוסברים בפרוטרוט מנקודת מבט הגיונית וללא הטפת מוסר. באתר ניתן להוריד את הספר כ-e-book ביותר מחמישים שפות, כמו גם לצפות ב-21 סרטונים בני 5-10 דק' המתארים בצורה חזותית כל אחד מהכללים. גם כאן ניתן לקבל מערכי שיעור מלאים לשימוש יחד עם החוברת והסרטונים.

שירות בתי הסוהר הכללי של דרום-אפריקה משתמש בספר "הדרך אל האושר" כמרכיב עיקרי בתכנית לשיקום אסירים. ארגונים ממשלתיים ועירוניים משתמשים בה כבסיס לפעילות חינוכית במקסיקו, ארה"ב, דרום-אמריקה ועוד. בישראל הספר חולק בארבעה מיליון עותקים בעברית, רוסית וערבית והיווה בסיס להרצאות למספר כולל של יותר מ-300,000 איש.

  1. עזרה וסיוע לאנשים במצוקה

http://www.volunteerministers.org

"היועצים הרוחניים של סיינטולוגיה" הוא הכותרת הכללית ליותר מ-100,000 בני אדם בעולם שהוכשרו לספק עזרה וסיוע חירום באיזורי אסון, כמו גם תמיכה וזיוע כלליים לנהל את החיים באופן כללי או להתגבר על בעיות היום-יום לכל אדם המבקש עזרה. באתר האינטרנט של הארגון ניתן להוריד 19 חוברות בנושאים שונים, כגון "סיועים" לפציעות, כיצד לעזור לאדם שנמצא תחת דיכוי, כיצד לשקם נישואים וכן הלאה. לכל אחת חוברות קיים גם קורס שניתן לעשות און-ליין כדי להגיע לרמת מיומנות גבוהה יותר בשימוש בנתונים באותו נושא (החוברות כמו גם הקורסים ניתנים ללא תשלום). האתר גם מספק "חדשות מהשטח" מפעילויות של יועצים רוחניים בימים האחרונים, כגון העזרה המתמשכת בשיקום פורט-או-פרינס בהאיטי.

יועצים רוחניים מתנדבים פעלו ופועלים בתיאום עם כוחות ההצלה ועם הממשל המקומי באירועים כגון אסון התאומים, הוריקן קתרינה, הצונאמי ועוד. לאחר רעידת האדמה בהאיטי, ארגון היועצים הרוחניים המתנדבים של סיינטולוגיה הטיס כ-400 אנשי רפואה ו-300 יועצים מתנדבים לסייע בשיקום האיזור.

  1. חשיפת התעללות והפרת זכויות אדם בתחום בריאות הנפש

http://www.cchr.org

אתר של "וועדת האזרחים לזכויות אדם", גוף שהוקם ב-1969 כדי לשמש כ"כלב שמירה" על זכויות האדם של מטופלים בתחום בריאות הנפש. הארגון חושף ומתריע על שחיתויות והונאה בתעשיית התרופות הפסיכיאטריות והפרות זכויות אדם בבתי חולים פסיכיאטריים ביותר מ-300 סניפים בעולם. באתר ניתן לצפות און-ליין בסרט התיעודי נושא הפרסים "Making a Killing", ולסייר סיור וירטואלי ב"תערוכת המוות" המפורסמת שנמצאת בלוס-אנג'לס, כמו גם לקבל שפע של חומרים ומאמרים בנושא.

וועדת האזרחים לזכויות אדם דחפה והביאה ליותר ממאה חוקים המגבילים פסיכיאטרים ומטפלים בתחום בריאות הנפש מלהפר את זכויות המטופל שלהם, או אוכפים על חברות התרופות לפרסם אזהרות בנוגע לתופעות הלוואי החמורות של תרופות פסיכיאטריות שונות.

בעתיד הקרוב יופיעו האתרים של הפעילויות ב-17 שפות, כולל עברית.


 

לפרטים נוספים נא ליצור קשר

ספי פישלר

משרד הדובר של המרכז לסיינטולוגיה

0544-219200

Sefi123@gmail.com


 

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר