המרכז לסיינטולוגיה ישראל - מגזין מס' 4

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




ההרצאה הקרובה בנוגע לתהליך הפיוריף תתקיים ביום שלישי, ה-17.9.13, ב-20:00 בערב,

לאישור הגעתך מלא את הפרטים הבאים:



מגזין זה סובב סביב תהליך יחודי שנקרא 'תהליך הטיהור' (הפיוריף), שמאות אלפי אנשים ברחבי העולם עשו אותו בהצלחה מרובה. קשה יהיה לי להגזים בדבר חשיבותו של תהליך זה אחרי כל השינויים הפיזיים והמנטליים שראיתי אותו יוצר אצלי ואצל אחרים: ראיתי אנשים שבעקבות עשייתו הפכו לבהירי חשיבה, אחרים שהפכו למהירים יותר, כאלה שיכולות הלמידה שלהם השתפרו ואף לא מעטים שהתחדדו אצלם חושים כאלה ואחרים.
התהליך, למרות היותו פיזי (תהליך שעוזר לך להיפטר מכל שרידי הרעלים, החומרים הכימיים והקרינות שגופך צבר), יוצר השפעות שהן בעיקרן רוחניות ומנטליות - מצב רוח משופר, חושים מחודדים יותר, יכולות אישיות חדשות וגישות לחיים שמשתנות לטובה.

תהליך הפיוריף עושה זאת בצורה המהירה והיעילה ביותר שראיתי אי-פעם ויוצר שינויים שנשארים לאורך זמן, ולא שינויים זמנים - וזוהי נקודה חשובה!

עשייתו של התהליך פותחת את הדלת בפני שיפור רוחני אמיתי. אי עשייתו עשויה להשאיר דלת זו סגורה.
עשה את תהליך הטיהור ופתח את הדלת בפני החופש הרוחני והשיפור המנטלי שלך!



אז מהו בעצם תהליך הטיהור?


האופן שבו יצור חי וקולט את הקיום סביבו הינו באמצעות ערוצי חישה של הגוף.

הגוף הוא מרכז התקשורת של האדם בעוד שהמוח ממיר מחשבה לפעולה.

הפעילות הביוכימית של סמים משנה את הפעילות הנורמלית של דפוס פעולה זה, ולעיתים קרובות מביאה לתוצאות מזיקות או אף הרות-אסון.

אנשים שנמצאים תחת השפעה של סמים, אפילו אם הם נטלו אותם לפני שנים רבות, עלולים להימצא במעין מצב "מאובן", ללא תחושה, בלתי רגישים ופחות מסוגלים לפעול, או שניתן לתת בהם פחות אמון.

בעוד שהמטרה של שיפור רוחני היא להגדיל את המודעות ואת הפעילות המנטלית ולהפוך כל אדם לבעל יכולת רבה יותר בכל תחומי החיים, הרי שההתקדמות בתחומים אלה ממש נחסמת ע"י הסמים.

ל.רון האברד הכיר בעובדה שיש לטפל במחסום ביוכימי זה לפני שניתן יהיה להגיע להישג רוחני ארוך טווח, ופיתח את מה שחוקרים עצמאיים הכירו בו בתור "התכנית הבטוחה ביותר, היעילה ביותר, והיחידה מסוגה לניקוי הגוף מרעלים - תכנית הטיהור."

תהליך הטיהור הוא שילוב מתוכנן בקפידה של פעילות גופנית, ויטמינים, תזונה ושימוש בסאונה, אשר משחרר משקעים של סמים ורעלים אחרים מרקמות השומן, כדי שחומרים אלה יוכלו לצאת מן הגוף.

כאשר אדם נמצא על התהליך הוא עשוי לחוות תחושה של בריאות פיזית. המטרה של התהליך היא רוחנית לחלוטין - הוא מסיר את המחסומים לעירנות ולהתפתחות מנטלית ורוחנית.

אדם העובר את תהליך הטיהור נמצא תחת השגחה צמודה של צוות מיומן, בתיאום עם רופאים, על מנת להבטיח שכל היבט בתוכנית יבוצע נכונה ועל מנת שיושגו התוצאות הרצויות.

כאשר אדם משתחרר מההשפעות המזיקות של משקעי הסמים ורעלים אחרים, הוא נמצא במצב טוב בהרבה, המאפשר לו לשפר את מצבו הרוחני. וזוהי מציאות שעל השגתה כבר הצהירו רבים.



 

 
הדרך אל האושר
מאת ל. רון האברד

אל תשתמש בסמים מזיקים.
אנשים שמשתמשים בסמים לא תמיד רואים מולם את העולם האמיתי. הם לא באמת כאן.
בכביש מהיר, בפגישות מקריות, בבית, הם עלולים להיות מאוד מסוכנים עבורך.
אנשים מאמינים בטעות שהם ״מרגישים טוב יותר״ או ״פועלים טוב יותר״, או שהם ״מאושרים״
רק כשהם תחת השפעת סמים. זה פשוט עוד תעתוע. במוקדם או במאוחר, הסמים יהרסו את גופם.
הרתע אנשים מלהשתמש בסמים. כשהם לוקחים סמים, עודד אותם לבקש עזרה בגמילה.

אל תפריז בשתיית אלכוהול.
אנשים ששותים אלכוהול אינם ערניים. האלכוהול פוגע ביכולת התגובה שלהם אפילו כשנדמה להם שערנותם גוברת בזכותו. לאלכוהול יש ערך רפואי מסוים. אפשר להפריז בערכו בצורה קיצונית. אל תיתן לאף אחד ששתה להסיע אותך במכונית או להטיס אותך במטוס. שתייה עלולה להרוג בדרכים רבות. לכמות קטנה של משקה יכולה להיות השפעה רבה; אל תיתן לכמות רבה מדי להסתיים באומללוּת או במוות. הרתע אנשים מפני שתייה מופרזת.

כשאדם מקיים את הכללים האלה, הוא מסוגל ליהנות יותר מהחיים מבחינה גופנית.



טיהור והחיים
מאת ל. רון האברד

אנחנו חיים בחברה שמלאה בכימיקלים. קשה למצוא אדם בתרבות של ימינו שלא מושפע מעובדה זו. רובו הגדול של הציבור נתון מדי יום לספיגה של חומרים משמרים ממזון ושל רעלים כימיים אחרים, לרבות רעלנים מהאטמוספירה, חומרי הדברה וכדומה. מתווספות לכך הגלולות לשיכוך כאבים, החומרים המרדימים והסמים הרפואיים האחרים שבהם רופאים משתמשים ונותנים לאנשים במרשם. כמו כן, יש לנו את השימוש הנפוץ במריחואנה, Angel Dust, LSD וסמי רחוב אחרים אשר מחמירים מאד את המצב.

גיליתי אפילו שקיים דבר בשם "אישיות הסמים". סמים יכולים כפי הנראה לשנות את הגישה של אדם מהאישיות המקורית שלו לאישיות של אדם המטפח עוינות ושנאה, שהוא לא מאפשר להן לעלות לפני השטח. בעוד שיתכן שזה לא תמיד כך, הדבר אכן מעיד על קשר בין סמים ובין הבעיות המחמירות הנוגעות לפשיעה, תפוקה, הוצאה לפועל של תכניות וההתפרקות של התרבות החברתית והתעשייתית בעידן המודרני. כל הגורמים הללו מהווים חלק מהבעיה הביוכימית.

מדוע "טיהור"?

ידענו מאז 1968 שזו טעות לנסות לבצע טיפול נפשי ורוחני על מישהו שהשתמש בסמים.

אנשים שהשתמשו בסמים אינם מגיעים להישגי CASE עד שהסמים מטופלים.

ב-1977 הצהרתי ש-LSD נשאר במערכת כנראה, ומשתקע ברקמות השומניות של הגוף, ומועד להיכנס שוב לפעולה ולגרום לאדם ל"טריפים" בלתי צפויים.

לפי ההתפתחויות האחרונות במחקר, נראה כעת שלא רק LSD, אלא רעלים ורעלנים כימיים אחרים, חומרים משמרים, מדבירי חרקים וכדומה, כמו גם סמים רפואיים והרשימה הארוכה של סמי רחוב כבדים (Angel Dust, הרואין, מריחואנה וכדומה) יכולים להשתקע ברקמות ולהישאר בגוף למשך שנים.

אפילו סמים רפואיים כגון גלולות הרזיה, קודאין, נובוקאין ואחרים, נכנסו לרסטימולציה שנים לאחר שהם נלקחו, ולאחר שהניחו שהם כבר יצאו מן הגוף.

לפיכך נראה שכל אחד מהחומרים הביוכימיים העוינים הללו, או כולם ביחד, יכולים להילכד ברקמות, ושההצטברות שלהם כפי הנראה משבשת את הביוכימיה של הגוף ואת איזון הנוזלים שבו.

משקעי סמים עלולים לעצור כל עזרה מנטלית. הם גם עוצרים את חייו של האדם!

הסרתם של החומרים הכימיים העוינים הללו מגופו של כל אדם מאיצה כפי הנראה, ובחלק מן המקרים אפילו מאפשרת, הישגי CASE. שווה לבצע את הפעולה הזו, אפילו רק למען עצמה.

תהליך הטיהור, לפיכך, מיועד לכל אחד.

 

 
תופעות מזיקות של סמים ורעלים בגופך יכולות לשבש את בריאותך ולגזול ממך את האנרגיה שלך. הם חוסמים את ההתקדמות שלך בתחומים רבים שאתה אפילו לא יכול להעלות בדעתך.

במהלך חקירת ההשפעות המזיקות שיש לשימוש בסמים על התקדמות רוחנית ונפשית, ל. רון האברד הגיע לתגלית שסמי רחוב רבים ובראשם אל.אס.די נשארים בגופו של האדם זמן רב אחרי השימוש בהם. שאריות של הסם יכולות לגרום לתופעות חמורות ומתמשכות הכוללות 'טריפים' מחודשים.

מחקר נוסף גילה שחומרים נוספים כמו סמים רפואיים, אלכוהול, מוצרים כימיים ביתיים, קרינה ואפילו חומרים משמרים גם הם משאירים משקעים ברקמות הגוף.

באמצעות מחקר על אלפי מקרים ל. רון האברד פיתח את תוכנית הטיהור - הפתרון המעשי היחידי להסרת התוצאות ההרסניות של אותם סמים ורעלים.


  • בתהליך הטיהור האדם רץ פרק זמן מסוים מדי יום בכדי להזרים את הדם עמוק לרקמות, שם תקועים משקעי הרעלים. דבר זה משחרר את המשקעים המזיקים שהצטברו וגורם להם לנוע.
  • מיד לאחר הריצה נכנסים לסאונה כדי להזיע החוצה מהגוף את כל משקעי הסמים והרעלים שיצאו מהרקמות.
  • תזונה רגילה ותוספי תזונה כגון ויטמינים, מינרלים ושמנים הם גורם חיוני בעזרה לגוף לשטוף החוצה רעלים ולבנות מחדש את האזורים שנפגעו.
  • לוח זמנים נאות המלווה במנוחה מספקת הוא חובה בעת שגופך משתנה ומתקן את עצמו במהלך התוכנית.

צוות מיומן יסייע לך ויבטיח שכל היבט של התוכנית יינתן באופן תקני ושההישגים הרצויים יושגו. הוא שם כדי לענות על שאלותייך ולעזור לך בכל צעד של התוכנית.




סיפורי הצלחה מתהליך הטיהור:

"ההישג הכי גדול שלי היה שהאל-אס-די יצא מהגוף שלי. לחשוב שכל השנים זה שכב שם בגוף. זה גרם לי שימחה לדעת שזה בחוץ.” - א.פ.


“מעולם לא האמנתי שאני יכולה לחזור להיות אותו אדם כמו כשהייתי ילדה קטנה. אני מתלהבת מכל דבר. אני שלווה, רגועה, ערה לסביבה. פשוט מרגישה נפלא. קרו לי דברים כל-כך נפלאים בעקבות תהליך הטיהור - דברים שחשבתי שאיבדתי לנצח ופתאום הם חזרו אליי. אני פשוט מאושרת ושמחה ולא פחות. ממליצה בחום לכולם לעבור את התהליך המיוחד הזה. שנים סבלתי מפטריות שמש ואף רופא עור לא עזר ואחרי תהליך הטיהור הפטריות פשוט נעלמו לי מהגוף. אני מאוד ערנית ומסתכלת על הסביבה בנוחות, באהבה ובאושר.” - ל.ע.


"במהלך התהליך קרו הרבה דברים טובים בחיים שלי. הקשר שלי עם הבן שלי השתפר, קבלתי העלאה בשכר ועוד. התחלתי לשים לב יותר לכך שיש איזורים בחיים שלי שבהם אני זקוק לעזרה והדרכה. לפני התהליך היתה לי תשומת לב על התקשורת שלי וחשבתי שהיא לא בסדר. במהלך התהליך הבנתי שהתקשורת שלי טובה ולמרות שניתן לשפר אותה, היא בסדר. ההרגשה הכללית שלי השתפרה לטובה וכך גם המצב הפיזי והכושר הגופני.” - ת.מ.


“כשסיפרו לי בפעם הראשונה על תהליך הטיהור הייתי קצת ספקן. עכשיו אני חכם יותר ואני גאה להיות מישהו שעבר את התהליך. החופש הפנימי שזכיתי בו עם בהירות המחשבה, חידוד החושים, חופש התנועה שחזרתי לחוש לא זכורים לי מאז שהייתי ילד... אני שמח על התחושות החדשות, כאילו נולדתי מחדש.” - ר.ש.


“בתור מי שאין לו עבר של סמים או יותר מדיי אלכוהול, לא ציפיתי להישגים מרשימים במיוחד. אמרתי לעצמי: 'מה הולך להתנקות שם אם אין משקעים של סמים?' אבל התהליך מוציא גם את מה שאתה לא יודע שנמצא שם ו'פותח את המעברים' של המערכות בגוף והחושים, כך שאתה יכול לתפקד 'נקי' יותר. אצלי זה כלל: חושים טובים יותר, להיות יותר בזמן הווה, מחשבה יותר בהירה, החלטיות גבוהה יותר ויותר יכולת להיות גורם.” - ש.ל.


"לא להאמין כמה הישגים וחוויות אפשר להשיג מתהליך הטיהור! עברתי דרך - כל השבועות הראשונים היו כמו סשן אחד ארוך שלא נגמר ואחרי כן השגים, השגים, השגים.... היה שווה את המאמץ. אני בן אדם חדש וקל יותר ושמח יותר וכאן יותר. ענן ערפל כבד עף ממני ועכשיו הכל אחרת!!!” - ל.ש.


"וואוו! אני לא מאמינה שסיימתי את תהליך הטיהור!! זאת הרגשה מדהימה, מדהימה!
יש לי המון הישגים - גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רוחנית ומנטלית. מבחינה פיזית אני מרגישה חזקה מאוד, כאילו אני יכולה להניף בניין באוויר. החושים שלי התחדדו מאוד ואני מרגישה בריאה מאוד. מבחינה מנטלית ורוחנית - אין לי מילים. אני מאושרת, רגועה, שלווה, אני מרגישה שהאושר שלי יציב ולא איזה בר חלוף. התהליך היה לא פשוט, עברתי דרך תופעות רבות אבל הוכחתי לעצמי שאני שווה וזה שיש לי את עצמי זאת המתנה הכי טובה שיש!! - מ.ח.


"התהליך היה מעל ומעבר לציפיות שלי ממנו. אני מרגיש שאני במצב רוח הרבה יותר גבוה ממה שנכנסתי אליו. אני יותר מודע לחיים מסביבי." - ר.ק.


"זה היה פשוט תהליך מדהים! כל יום הרגשתי איך עוד ועוד זבל וגועל יוצאים ממני ונשאר משהו נקי. אין דרך למנות את כמות ההישגים שהיו לי במהלך התהליך. זה פשוט לא ייאמן כמה שפיות, רוגע ושקט נכנסו לי לחיים בזכותו. אני מרגישה שיש לי מרץ ואנרגיה כמו ילדה קטנה! אני מרגישה שקבלתי את הילדות שלי בחזרה והפעם זה לתמיד! זמן התגובה שלי התקצר, החושים שלי התחדדו אפילו הראייה שלי השתפרה קצת. העולם נראה פתאום ממש יפה ובא לי כל הזמן להיות בחוץ." - מ.ח.





 

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר