המרכז לסיינטולוגיה ישראל - מאיפה התחילה סיינטולוגיה?

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 





יום הולדת 60: הספר שהתחיל את הסיינטולוגיה

ארגוני סיינטולוגיה ברחבי העולם חוגגים את ההוצאה המקורית לאור של "דיאנטיקה" או בכינויו הנוסף – "הספר הראשון", ב-9 במאי 1950.

 


מיום פרסומו, "דיאנטיקה: המדע המודרני של בריאות הנפש" הפך להצלחה אדירה והמשיך להיות רב מכר במשך 60 שנה. הספר מתאר ומנתח את החלק בתודעה של האדם (Mind) שהינו המקור לסיוטים, פחדים לא רציונלים, מצבי רוח רעים וחוסר בטחון. עד היום נמכרו יותר מ-20 מיליון עותקים.

הספר, פרי המחקר שערך ל. רון האברד עד 1950 בנושא התודעה וההתנהגות האנושית, הביא להופעה ספונטנית של 750 "קבוצות דיאנטיקה" בארה"ב ולפתיחתו של "המוסד לדיאנטיקה של האברד" בניו-גרזי. במקביל לטיפול בכמות אדירה של התעניינות שהספר יצר ברחבי ארה"ב המשיך רון האברד במחקרו בנוגע לטבע האדם – מחקר שהוביל בסופו של דבר לייסודה של דת הסיינטולוגיה ב-1952.

דיאנטיקה מהווה עד היום תת-תחום חשוב בתוך גוף הידע הגדול יותר של סיינטולוגיה. הפופולאריות המתמשכת של הטכניקה שמתוארת בספר נובעת מהיעילות והתוצאות שלה: שיפור יכולות, מנת משכל ואישיות שתועד באלפי מקרים במהלך יותר מחמישים שנה.

בשנת 2009 הכריז מר דייויד מיסקביץ' על הוצאת הספר במהדורה חדשה בחמישים שפות. בנוסף לכך, הופקו 32 סרטי הדרכה שונים על אופן היישום של הטכניקה של דיאנטיקה כחלק מסמינר מיוחד שמועבר כיום בכל ארגון סיינטולוגי בעולם, בו ניתנת ההזדמנות לכל משתתף להתנסות בעצמו גם בנתינת התהליך לאדם אחר וגם בקבלתו.

חלק מהסרטונים וסיפורי ההצלחה (עם תרגום לעברית) ניתן לראות ב- http://www.dianetics.org.il

יותר על סיינטולוגיה, העקרונות הבסיסיים והפעילויות שלה- http://www.scientology.org.il

המוציא לאור של "דיאנטיקה: המדע המודרני של בריאות הנפש" הוא Bridge Publications. הספר זמין כיום ביותר מ-125,000 ספריות ב-125 מדינות בעולם, בנוסף לחנויות הספרים לציבור של מרכזי סיינטולוגיה.

 

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר