המרכז לסיינטולוגיה ישראל - ארגון חדש בלוס אנג'לס

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 





נפתח ארגון חדש עבור המרכז לסיינטולוגיה בלוס-אנג'לס

כנסיית הסיינטולוגיה הראשונה בעולם, שנפתחה ב-1954, מצטרפת אל רשימת הארגונים האידיאלים החדשים ברחבי העולם, שתנועת הסיינטולוגיה מקימה כדי לשרת את הקהילה הסיינטולוגית הגדלה והולכת ואת החברה בכללותה בעשורים הבאים.

לוס-אנג'לס, ה-24 באפריל – בתרועת חצוצרות ומאות בלונים נוסקים לשמים, הריעו 6,000 סיינטולוגים ואורחים עם גזירת הסרט של ארגון הסיינטולוגיה החדש של לוס-אנג'לס. מר דייויד מיסקביץ', המנהיג העולמי של תנועת הסיינטולוגיה, הנחה את הטקס וחנך את הארגון החדש בנוכחות חברי הקהילה ונציגים רשמיים של עיריית לוס-אנג'לס.

הארגון, היושב בפינת שדרות סנסט ורח' ל. רון האברד (רחוב שנקרא על שמו של מייסד הסיינטולוגיה), משתרע על-פני יותר מ-7,000 מ"ר ועבר שיפוץ יסודי מן המסד עד הטפחות. מעבר לשירותי סיינטולוגיה לקהילה המקומית, מגיעים אל הארגון חברי צוות מארגונים מכל העולם להכשרה מתקדמת בניהול.

דייויד מיסקביץ ציין את משמעות האירוע: "היום אנו מציינים אבן דרך נוספת במסע שלנו להביא עזרה בקנה מידה עולמי באמת – כך שיום אחד יהיה זה באמת עולם ללא פשע, ללא מלחמה וללא אי-שפיות, עולם בו האדם יהיה חופשי להעפיל לפסגות גבוהות יותר."

על משמעות העיר לוס-אנג'לס עבור הסיינטולוגיה הוא הוסיף: "זוהי העיר בה כנסיית הסיינטולוגיה נפתחה לראשונה ב-1954. ועוד יותר מכך – זוהי העיר בה יושב הריכוז הגדול ביותר של סיינטולוגים בעולם."

באירוע נכחה גב' קארן בס, הדוברת (אמריטוס) של בית המחוקקים של קליפורניה, שאמרה: "כעובדת מדינה אני מנסה לעשות את כל שבכוחי כדי לתת במה לאלה שאינם יכולים להשמיע את קולם, ולוודא שאין אדם שלא יוכל להביע את דעתו. אבל באמצעות חינוך למען זכויות אדם אנחנו נותנים לכולם את היכולת להביע את דעתם ולהישמע. כנסיית הסיינטולוגיה עשתה רבות בנושא, כי העקרונות שלכם הם אוניברסליים, ופונים לכל בני האדם בכל מקום."

השריף המחוזי של לוס-אנג'לס, לי בקה, הוקיר את פועלה של הסיינטולוגיה והחברים בה: "שוב ושוב הוכחתם את עצמכם כקבוצה אמינה ועקבית אשר עוזרת לי להשיג את השאיפה שלי – להפוך את מחוז לוס-אנג'לס למקום בטוח יותר. עבור בתי הספר שלנו והשכונות שלנו, הפעילות שלכם – במיוחד פעילות החינוך למניעת שימוש בסמים – עושה את כל ההבדל. בדיוק מהסיבה הזו הכשרנו סגל מיוחד מהשוטרים שלנו בשימוש בתכנית החינוכית הבלתי-מנוצחת שלכם, ואני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם על מה שאתם עושים, כי שיעור הפשיעה בלוס-אנג'לס כיום הוא הנמוך ביותר שהיה ב-40 השנה האחרונות!"

חבר מועצת העיר של לוס-אנג'לס, פול קורץ, דיבר על מקומה של הסיינטולוגיה בלידתה מחדש של הוליווד: "אנו במועצת העיר חלמנו רבות על הוליווד חדשה – כזו שתצמח מחדש כעוף החול מהאפר, לאחר עשרות שנים של התדרדרות. מה שאנו עדים לו כאן הוא המהות של השינוי החיובי של הוליווד, כי אם ישנה דוגמה מוצלחת להפיכת לוס-אנג'לס לעיר שחלמנו עליה, זוהי כנסיית הסיינטולוגיה. בעבודה שעשיתם בשיפוץ הבניין ההיסטורי בו אתם יושבים, התעליתם מעבר לכל הציפיות שלנו בנוגע למה שהוליווד חדשה יכולה להיות."

בארגון החדש ישנו איזור מיוחד שמוקדש לציבור הרחב, כולל 20 מצגות מולטימדיה על סיינטולוגיה והפעילויות השונות שלה, ספריה, חדרי סמינרים, חדרי הקרנת סרטים, איזורים לתיאום פעילות התנדבותית בפרוייקטים הרבים לשיפור חברתי שסיינטולוגיה מעורבת בהם, בנוסף לחדרי קורסים ליותר מ-480 איש בכל רגע נתון ו-35 חדרים שמוקדשים לייעוץ הרוחני אחד-על-אחד של סיינטולוגיה.

ארגון הסיינטולוגיה של לוס-אנג'לס הוא הארגון החדש הרביעי שנפתח ב-2010, והתשיעי בשנה האחרונה. הסניף האירופאי בבריסל נפתח ב-23 בינואר השנה; כנסיית הסיינטולוגיה של קוויבק נחנכה ב-30 לינואר, והיא הארגון המרכזי החדש הראשון שנפתח בקנדה; וב-6 לפברואר נפתח הארגון החדש בלאס-ווגאס. באוקטובר 2009 נפתחו שני ארגונים חשובים נוספים: הארגון המייסד של סיינטולוגיה בוושינגטון די-סי, וכנסיית הסיינטולוגיה של רומא באיטליה. באפריל 2009 נפתחו ארגונים חדשים בטנסי (ארה"ב), דאלאס (ארה"ב) ומלמו (שוודיה).

ארגונים אלו מצטרפים לגל חדש של ארגוני סיינטולוגיה בעולם, כולל כנסיית הסיינטולוגיה הלאומית בספרד שנפתחה במדריד; ארגון הסיינטולוגיה של ניו-יורק, צמוד לכיכר טיימס; ארגון סן-פרנסיסקו שנפתח בבניין ההיסטורי של טראנס-אמריקה; כנסיית הסיינטולוגיה של לונדון שממוקמת במרכז העיר ליד הקתדרלה של סט. פול; וכנסיית הסיינטולוגיה בברלין, שיושבת ליד שער ברנדנבורג. עשרה ארגונים חדשים נוספים מתוכננים להיפתח עד סוף 2010.

למידע נוסף צור קשר:

ספי פישלר

משרד הדובר, המרכז לסיינטולוגיה ישראל

0544-219200

Sefi123@gmail.com

 

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר