המרכז לסיינטולוגיה ישראל - מתנדבים בהאיטי

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




יועצים רוחניים של סיינטולוגיה בשלב הבא של סיוע לנפגעי האסון בהאיטי

18 במאי, 2010

ארבעה חודשים לאחר רעידת האדמה, מה התבצע עד היום ומה השלב הנדרש הבא בסיוע

ארבעה חודשים מאז רעידת האדמה ברמה 7.0 בסולם ריכטר שהרסה את פורט-או-פרינס עד היסוד, צוותי הסיוע לאיזורי אסון של היועצים הרוחניים המתנדבים של סיינטולוגיה ממשיכים לעבוד בבתי החולים ובמרפאות, תוך כדי הכשרת אנשים נוספים מתוך כוחות הסיוע, הפליטים, המורים והסטודנטים המקומיים. מאז ה-12 בינואר, יותר מ-300 יועצים רוחניים של סיינטולוגיה מ-21 מדינות שונות עזרו ליותר מ-300,000 איש, בכללם אלפי יתומים, בכך שדאגו להם למחסה, למזון, לטיפול רפואי, להכשרה ולסיוע והקלה על הטראומה

ארגון הסיינטולוגיה הבינלאומי שכר מטוס להאיטי כבר שבוע לאחר האסון, ובשש טיסות הביא לאיזור הפגוע 369 רופאים וצוותי הצלה עם יועצים רוחניים ככח סיוע לעזור להם בעבודתם. הטיסות הביאו בנוסף אלפי טונות של מזון, אספקה רפואית ציוד נוסף למדינה, והמתנדבים של סיינטולוגיה חילקו אותם לפליטים, ארגוני צדקה, בתי-ספר, בתי-חולים ומרפאות אחרות באיזור.

מאחר והתשתית של השירותים הרפואיים בהאיטי נהרסה, יועצים רוחניים של סיינטולוגיה סייעו בחדרי הניתוח למנתחים, יילדו תינוקות, ארגנו אספקה רפואית ודאגו לרווחתם של המטופלים ולהאכלתם. במשך שבועות עבדו היועצים המתנדבים בבית-החולים הכללי של פורט-או-פרינס ובבית-חולים שדה של אוניברסיטת מיאמי ובשאר המרפאות ובתי-החולים המאולתרים שהוקמו באיזור להכיל את מספר הנפגעים העצום. צוות אחד של יועצים מתנדבים עזר לכח סיוע מקומי לבנות מחדש בית יתומים שכיום דואג ל-111 יתומים. צוותים אחרים חברו לצוותים צבאיים ולארגוני סיוע חירום אחרים כדי לחלק מזון וציוד רפואי בכל מערב האיטי.

עם מאות אלפי נפגעים ופצועים, היועצים הרוחניים של סיינטולוגיה סיפקו עזרה אחד-על-אחד, סמינרים, סדנאות ושיעורים בטכנולוגיה שפותחה על-ידי ל. רון האברד לסייע לאנשים להתמודד עם לחץ, אובדן, יגון, כאב והלם.

המתנדבים הסיינטולוגים פעלו גם מבחינה ארגונית ולוגיסטית בסיוע למחנות הפליטים בפורט-או-פרינס וסביבתה, כשהם עוזרים להקים שמונה מחנות סביב האיטי ועוד מחנה על גבול הרפובליקה הדומיניקנית. הם גם הכשירו יותר מ-280 צוותי יועצים רוחניים מתנדבים נוספים מקרב המקומיים, אשר הצטרפו אליהם בעזרה לתושבי השכונות והמחנות בעיר וסביבה.

הצעד הבא הנדרש הוא תהליך בנייה האיזור מחדש לטווח ארוך, וגם שם פועלים היועצים המתנדבים, כשהם עובדים עם הכוחות המקומיים בשיקום מערכת הביוב והמים.

תכנית היועצים הרוחניים המתנדבים, אשר נהגתה לפני 30 שנה על-ידי ל. רון האברד – מייסד הסיינטולוגיה – כוללת כיום יותר מ-200,000 איש ברחבי העולם שפעלו כבר ב-175 איזורי אסון. יותר מ-800 יועצים כאלה עזרו לכוחות ההצלה באסון התאומים; 500 יועצים מ-11 מדינות שונות עזרו במאמצי ההצלה בדרום אסיה, הודו, תאילנד וסרי-לנקה לאחר הצונאמי ב-2004; כמעט 1000 יועצים פעלו בלואיזיאנה ומיסיסיפי לאחר הוריקן קתרינה והוריקן ריטה. כתבות על פועלם הופיעו ב-CNN, נשיונל ג'אוגרפיק, הניו-יורק טיימס, הוושינגטון פוסט, הוול-סטריט ג'ורנל ועוד.

יועצים המתנדבים עבדו יחד עם יותר מ-800 קבוצות, ארגונים וסוכנויות, כולל הצלב האדום, הסוכנות הפדראלית לניהול מוקדי אסון, המשמר הלאומי של ארה"ב, מחלקות משטרה וכיבוי-אש, והם חברים באיגוד העולמי של ארגוני מתנדבים לסיוע באזורי אסון (VOAD). עבודתם בהאיטי מהווה דוגמה למוטו הבינלאומי שלהם: "ניתן לעשות משהו בנוגע לכך".

לראיונות עם נציגי משטרה, כיבוי-אש, וארגונים אחרים בנוגע לפעילות של היועצים המתנדבים של סיינטולוגיה, ניתן לבקר באתר הוידאו של סיינטולוגיה: http://www.scientology.org.il.

למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם

ספי פישלר

המרכז לסיינטולוגיה ישראל

0544-219200

Sefi123@gmail.com

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר