המרכז לסיינטולוגיה ישראל - מגזין מס' 5

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




אנשים מגיעים לסיינטולוגיה מסיבות שונות. אחד רוצה לטפל בבעיה מסוימת, השני בבעיה אחרת, השלישי מעוניין לשפר מצב מסוים וכו'. המשותף לכולם הוא שהם הצליחו לראות שסיינטולוגיה מספקת את הכלים ואת הידע על מנת לטפל בכל סיטואציה. מה שקשה לתפוס זה את כמות הידע היישומי שנמצא בהישג יד ומה קורה לאנשים שלומדים אותו.

היום אחרי למעלה משנה מהזמן שה'יסודות' שוחררו, ואחרי שמספר לא מבוטל של אנשים למדו אותם במסגרת הקורסים הקיימים, אנחנו נתקלים באנשים במצב משופר: אחד לאחד האנשים שלומדים את ה'יסודות' נעשים יותר חכמים, יותר מהירים, בעלי יכולת גבוהה יותר לפתור בעיות בחיים ומהווים נתון יציב יותר עבור הסביבה שלהם. והיופי האמיתי הוא שזה יציב ולא ניתן לערעור.

אני ראיתי את החבר'ה הללו לפני שהם התחילו ללמוד ואני רואה אותם עכשיו. העיניים בורקות, החיים נהיים יותר קלילים ופחות רציניים ואני רואה אותם נהנים מהחיים הרבה יותר.

וזה לא מפליא, משום שהידע הטמון ב'יסודות' וצורת הלמידה המדורגת והמסודרת בה ניתן ללמוד אותם נותנים עוצמה אמיתית כמו זו שכל אחד מאיתנו חלם שתהיה לו.

וזה כאן בהישג יד. גם לך מגיע ליהנות מעוצמה זו. אתה כישות אמור להיות שם. הכוכבים מחכים.
 



מאת ל. רון האברד

כל הוגי הדעות בכל הדורות תרמו לכך את דעותיהם ואת שיקוליהם. לא היה מדען, פילוסוף או מנהיג שלא הביע דעה על כך. מיליארדי אנשים מתו בגלל דעה זו או אחרת בנושא החיפוש הזה. ושום ציוויליזציה, אדירה או עלובה, בימי קדם או בעת החדשה, לא שרדה לאורך זמן ללא מאבק שנבע מכך.

נפש האדם, הן עבור האדם המתורבת והן עבור הברברי, היתה מקור בלתי נדלה להתעניינות, לתשומת לב, לשנאה או להערצה.

לומר שמצאתי את התשובה לכל חידות הנפש יהיה יומרני ולא מדויק. להתעלם מהידע שאליו הגעתי ולא להביא אותו לידיעת הרבים לאחר שהבחנתי ביתרונותיו יהיה חטא של מחדל נגד האדם.

אחרי עשרות שנים של חקירה ומחשבה ואחרי שנים של פעילות ציבורית שבהן התבוננתי בחומר בעת פעולתו ובתוצאות שלו, אני יכול להכריז שבידע שפיתחתי חייבות להימצא התשובות לאותה חידה, לאותה תעלומה, לאותה בעיה – נפש האדם. משום שתחת ידי ותחת ידי האחרים, ראיתי את השיקום של הדברים הטובים ביותר באדם.

מאז שיצרתי את הקליר הראשון, הייתי, עם הסתייגות מסוימת, הרבה מעבר לכל תחום של המדע הידוע. אני חייב להכיר בעובדה שהגענו לאותה נקודת מיזוג שבה נפגשים המדע והדת, ואנחנו חייבים להפסיק כעת להעמיד פנים שאנחנו עוסקים בשאיפות חומריות בלבד.

אנחנו לא יכולים לעסוק בתחום של נפש האדם ולהתעלם מהעובדה. האדם עסק יותר מדי זמן בחיפוש הזה שהגיע לשיאו המוצלח כאן מכדי שידכאו אותו עם מונחים מעורפלים ומדעיים.

הדת, לא המדע, היא זו שהובילה את החיפוש הזה, את המלחמה הזאת, לאורך אלפי השנים. המדע כמעט גרם לאדם להיבלע באידיאולוגיה ששוללת את קיומה של הנפש, דבר שמהווה סימפטום לכישלונו של המדע באותו חיפוש.

אדם אינו יכול כעת להעמיד פני בוגד כלפי אנשי הדת שביקשו בימים עברו להוציא את האדם מהחשכה.

אנחנו בסיינטולוגיה שייכים למחנה של אלה שמחפשים אחר האמת, ולא למְאַסֵף של יוצרי פצצת האטום.

אבל גם למדע היה תפקיד במאמצים האלה. והפיזיקה הגרעינית, יהיה אשר יהיה הפשע שהיא מבצעת נגד האדם, עשויה עם זאת להיגאל משום שהיא עזרה לאדם במציאת הנפש שהמדע כמעט שלל ממנו.

שום סיינטולוג לא יכול לעצום עין בקלות בפני התוצאות שהוא משיג היום או לא לראות שהן עולות על הטכנולוגיות המטריאליסטיות שבהן הוא השתמש מוקדם יותר. כי אנחנו יכולים לדעת, עם כל שאר הדברים שאנחנו יודעים, שנפש האדם, לאחר ששוחררה, היא הפקטור התרפויטי האפקטיבי היחיד שיש לנו. אבל שאיפותינו, ללא קשר לנסים שאנחנו מחוללים עם גוף האדם כיום, עולות מעל לבריאות הגוף ומשפרות בני אדם.

סיינטולוגיה היא המדע של לדעת איך לדעת. היא לימדה אותנו שאדם הוא עצמו נשמה נצחית. וזה לא משאיר בידינו הרבה ברירה מלבד להכריז בפני העולם, ולא חשוב איך הוא מקבל את זה, שהפיזיקה הגרעינית והדת כרתו ברית ושבסיינטולוגיה אנחנו מחוללים את אותם נסים שהאדם ייחל להם במהלך כל חיפושיו.

ייתכן שהאדם ישנא את אלוהים או יבוז לכמרים. אבל הוא לא יכול להתעלם מהראָיה שהוא עצמו הינו נפש. כך פתרנו את החידה שלנו ומצאנו שהתשובה פשוטה.

 ל.רון האברד.

 
אין צורך שתהיה אפוף במסתורין לגבי החיים

מאז ראשית הזמנים, אנשים שאלו 'מי אני?' 'איך הגעתי לכאן?' 'מה כל העניין בחיים?' מבלי להבין את החיים ואת לב ליבם, האדם עשוי לגלות שהוא "חי" אבל בלי שום ידע למה או לשם מה. אז החיים יכולים להיות מבולבלים.

החומרים של דיאנטיקה וסיינטולוגיה כוללים את גוף הנתונים הגדול ביותר שנאסף אי פעם על המיינד, הגוף והרוח. הם מכילים את הסיכום של 50 שנות מחקר.

ה'יסודות' הם הספרים וההרצאות שמהווים את הבסיס שעליו בנוי ה'גשר לחופש המוחלט'. הם מוצגים בסדר שבו רון כתב אותם או העביר אותן. במקרים רבים רון העביר סדרת הרצאות מיד לאחר שחרורו של ספר חדש, על מנת לספק הסבר נוסף וממצה על אבני הדרך האלו. בעזרת עבודות שחזור אדירות יש לנו מזה שנה את הספרים וההרצאות הללו.

קורסי ה'יסודות' של עידן הזהב של הידע משלבים את העוצמה של הספרים וההרצאות הללו עם למידה לפי דף מעקב מדויק - הכל במקביל לפריצות הדרך והתגליות של ל.רון הבארד. קלות השכפול גדולה במאות אחוזים. ובשילוב עם ההרצאות הספציפיות עבור כל ספר - כשאת כולן לומדים ברצף הכרונולוגי שבו הן שוחררו - מגיעים לרמה של בהירות והבנה שעוברת בהרבה כל רמה שניתן היה להשיג קודם לכן.

כיום יש כ-100,000 סיינטולוגים מסביב לעולם שלומדים את קורסי ה'יסודות', למעשה בשנה אחרונה נקראו יותר ספרים מאשר ב-57 שנים האחרונות ביחד.

שטף סיפורי ההצלחה לא מפסיק לזרום ומרגש עד דמעות.

ל.רון האברד רצה שכולם יוכלו לדעת את יסודות החיים לרמה של יישום. היום עם קורסי ה'יסודות' היעד הזה התגשם. ההצלחה שלך בחיים תלויה בידיעת הידע הזה.

התחל את קורסי ה'יסודות' עוד היום ותתחיל לקבל מהחיים את מה שמגיע לך!

 


סיפורי הצלחה מהיסודות:

קורס דיאנטיקה עם ההרצאות
"אני באמצע קורס דיאנטיקה של ה'יסודות' ואני מרגישה שההבנה העמוקה וה'יסודות' שקיבלתי על המיינד הריאקטיבי וההרסנות שלו הורידו מטען ואי הבנות בתקשורות עם אנשים, בעיקר עם ההורים שלי שפשוט למרות האהבה והכוונות הטובות פגעו בנו מחוסר ידע ומאברציות.
אז גדלה לי ההבנה, החמלה והיכולת לתקשר ולעזור להם ולאחים שלי (אנחנו 5 ילדים אז יש הרבה עבודה) ולכל המין האנושי. הרבה אהבה לרון ולכולם. ד.ל.


קורס בעיות העבודה
"בלבול - יש לי נתון יציב - את חייבת להיות רזה. הנתון הזה שיגע אותי והכניס אותי למצוקות שונות.
היום לאחר שקראתי על בלבול והנתון היציב, הבנתי שאולי הנתון שלי מוטעה ואני צריכה לשנות אותו כדי שלא אהיה מבולבלת ומתוסכלת.
הנתון היציב: את יכולה להיות רזה אם זה חשוב לך. זה ממש גרם לי להיות יותר משוחררת ולא אובססיבית." ד.י.


קורס נוהל מתקדם ואקסיומות עם ההרצאות
אני מרגישה שכאילו קבלתי "רשות" מרון להיות אני עצמי להיות בעלת החלטיות עצמית. אני לא חייבת להיות "רצינית"! אני לא חייבת לדבוק בהתמדה שאינה נדרשת עוד, ב"הבטחות" שלי! אני בעצם לא חייבת כלום לאף אחד, אלא רק אם אני רוצה. שיפור קטן מצחיק קרה לי ממש במהלך הימים האחרונים. עד לא מזמן הייתי שוברת ביצים ממש בעדינות. לפעמים הביצה היתה רק נסדקת. לפעמים היא היתה נשברת וחתיכות מהקליפה היו נופלות לאן שלא צריך ממש רחמתי על הביצה והייתי בסימפטיה איתה. לאחרונה אני נותנת זבנג לביצה והיא נשברת בום!. ממש כמו שף....
חוץ מזה הבנתי שכנראה שאפשר לשלוט בדברים שחושבים שאי אפשר לשלוט בהם.
בתודה ובשמחה." נ.א.


קורס היבט חדש על החיים
הייתה לי עכשיו תובנה על מאמר ב"היבט חדש על החיים". למרות שקראתי את המאמר פעמים מספר (הוא מופיע גם במקומות אחרים) ואיני יכולה לומר שלא הבנתי אותו, כרגע הבנתי איך הוא מתיישם על מעשה ספציפי וזה מה שהרחיב מאוד את הבנתי לגביו.
לעיתים אנו עושים משהו לגבי מישהו ואותו אדם מגיב בצורה שנראית לנו חסרת פרופורציה.
לנו נראה שלא עשינו לו דבר, או שעשינו מעט מאוד; אך כאן בא הכלל שיש לגרום לאדם רק אותם דברים שהוא יכול להתנסות בהם. אנשים אינם שווים במידה שבה הם מסוגלים להתנסות בדברים. משהו שנראה לי חסר ערך או זניח יכול להיות בעל גודל של ממוטה בעיני מישהו אחר.
צריך תמיד לבחון מול כל אדם, במה שהוא מסוגל להתנסות ולא לעבור את המדרג. רק אז לא יהיו לנו משברי אמ”ת, ותהיה לנו שלווה של אושר. א.מ.


קורס יסודות המחשבה
אני לומדת את הספר סיינטולוגיה יסודות המחשבה ונזכרת במשפט שאחי ואבא שלי אומרים: "לחיים אין ספר הדרכה".
ופתאום אני מבינה: לחיים יש ספר הדרכה! ויש הרבה יותר מספר אחד!
אני לומדת כרגע את יסודות המחשבה, ואני מרגישה שרון מלווה אותי יד ביד ומראה לי מהן בדיוק המלכודות שנכנסתי אליהן, איך נכנסתי אליהן ואיך לצאת מהן. לקחתי נתון אחד מהספר הזה - ממש פסקה אחת- ויישמתי.
זה הוציא אותי לחלוטין מסיטואציה שהטרידה ועירבלה אותי קשות במשך הרבה זמן: אתם מכירים את הפחד הזה שלא משנה מה, אי אפשר להיפטר ממנו? לכל אחד יש כזה, לדעתי. אז רון מסביר לי איך בדיוק להיפטר מזה. עשיתי את זה וזה נעלם! לגמרי! בלי אודיטינג! בלי מאמץ! בלי השקעה של מליוני שקלים! זה פשוט נעלם!
וזה כלי שאני מיישמת עכשיו על כל דבר שמדאיג אותי, וגם מראה אותו לאחרים. וזו רק פסקה אחת. הספר הזה הוא המסע הכי מדהים שיצאתי אליו מזה הרבה מאוד זמן.
זה המסע לתוך משחק החיים, יד ביד עם רון.אסור לפספס!" א.ב.


קורס נוהל מתקדם ואקסיומות עם ההרצאות
יש בספר הזה כל-כך הרבה נתונים שכל סיינטולוג חייב לדעת וכל אדם שהולך על שתיים כדי לשפר את ההישרדות שלו ברמה של מחר בבוקר! כאלה נתונים שיגרמו לו להשיג לעצמו עתיד טוב יותר. הלימוד של הלוגיקות הוא כמו קילוף נתונים כוזבים בשבילי ואני מרגישה שיחד עם התהליך הזה עפים ממני הרבה מטענים ושקרים - או ההפך מאמיתות. בחיי, זה ממש תרפויטי!" ק.ג.


קורס היבט חדש על החיים
הפרק "מהי גדולה" הוא פשוט פרק ענק!!!
משהו לגמרי נפתח לי שם בעקבות ההבנה של מהי גדולה וזה קשור לאמא שלי. פתאום הסתכלתי עליה, בראשי, ואהבתי אותה. וואוו - פתאום יכולתי לראות אותה כמישהי מדהימה, דבר שממזמן מזמן כבר קשה לי לעשות. ופתאום – אהבתי אותה. היכולת לראות אותה ולאהוב ולהבין אותה - לא סתם כי צריך - אלא זה שם! זה בתוכי. זה העניק לי שלווה מצד אחד והתרגשות מאוד עמוקה מצד שני. וואוו! ענק!” ס.ע.


קורס בעיות העבודה
קראתי את הפרק 'סוד היעילות' ובפרק הזה רון מדבר על שליטה, התחל-שנה-עצור ורון דיבר שם על אנשים שיש להם בעיה עם אחד מהפקטורים האלו. ואני זיהיתי שהיתה לי בעיה בלהתחיל דברים בכל פעם ולכן גרמתי לכך שלא אתחיל וברגע שזיהיתי את הבעיה וראיתי אותה העפתי את זה! תודה.” ק.ד.


קורס מדע ההישרדות עם ההרצאות
הקורס הזה גרם לי להיות כל הזמן מאושרת.כל-כך פשוט להיות במצב רוח טוב ואחרי שקראתי את הספר והבנתי שכשאתה בטון גבוה ההישרדות שלך בשמיים אני שומרת על הטון הגבוה באדיקות וזה ממש הולך לי בקלות. קל לי לזהות טונים של אנשים ואני יודעת איך לפנות אליהם ואיך לעלות אותם בטונים. אני ממש מרגישה קליר מהקורס הזה, הסביבה שלי במצב רוח טוב כי כל מי שמסביבי נדבק...” פ.ל




##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר