המרכז לסיינטולוגיה ישראל - פרס אורורה לסרטוני הטלוויזיה של סינטולוגיה

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 





סרטוני הטלוויזיה של סיינטולוגיה זוכים בפרס אורורה היוקרתי לשנת 2010

 
שלושת סרטוני הטלוויזיה של סיינטולוגיה לקחו את פרס הפלטינה של אורורה על המקום הראשון ביצירתיות, יעילות העברת המסר ומצויינות טכנית.
 
"סיינטולוגיה: דע את עצמך – דע את החיים"
 
לוס אנג'לס, ה-15 באפריל, 2010 – ארגון הסיינטולוגיה הבינלאומי קיבל השבוע את ההוקרה הגבוהה ביותר בטקס הענקת פרסי אורורה – תחרות בינלאומית שמעניקה פרסים למצויינות בתחום ההפקות העצמאיות של סרטים ווידאו. שופטי התחרות העניקו לסרטי הטלוויזיה של סיינטולוגיה – "דע את עצמך - דע את החיים" את הניקוד הגבוה ביותר ביצירתיות, יעילות העברת המסר ומצויינות טכנית.
פאנל השופטים בתחרות מורכב ממקצוענים הפעילים בתעשיית הסרטים והוידאו ברחבי ארה"ב.
מסע הפרסום המשולב של סיינטולוגיה בטלוויזיה ובאינטרנט, שיצא תחת הכותרת "סיינטולוגיה: דע את עצמך – דע את החיים", הושק במאי 2009, והוקרן ב-35 תחנות טלוויזיה בארה"ב (MTV, Discovery, ESPN2, Learning Channel, CNBC, MSNBC, CNN, Fox News, ועוד) ובאלפי דפי אינטרנט. הסרטונים הפנו ב-11 החודשים האחרונים יותר מעשרים מיליון מבקרים לאתר הוידאו של סיינטולוגיה – scientology.org – האתר העיקרי של סיינטולוגיה באינטרנט.
מסע הפרסום מורכב משלושה סרטוני טלוויזיה קצרים שמספקים לצופים הצצה אל תוך סיינטולוגיה – מהותה של התנועה ובמה מאמינים חבריה. "אתה לא השם שלך," מתחיל אחד מהסרטונים. "אתה לא העבודה שלך. אתה לא הבגדים שאתה לובש או השכונה שבה אתה גר." המודעה ממשיכה ואומרת, "אתה ישות רוחנית שלעולם לא תמות" ומסתיימת בהזמנה לבקר באתר הוידאו של סיינטולוגיה ולקבל את הפתרונות והתשובות שהאדם חיפש כל קיומו בנוגע לעצמו ולחיים. הקמפיין בטלוויזיה מלווה בגרסאות פלאש של הסרטונים באינטרנט. המבקרים באתר הוידאו יכולים לבחור מתוך יותר משלוש שעות של וידאוקליפים הסוקרים את הפעילויות המגוונות של סיינטולוגיה והעקרונות הבסיסיים שלה, כולל קטעי ראיונות עם ראשי ערים, פקידי ממשל ופעילים לשיפור חברתי מכל העולם המדברים על שיתוף הפעולה שלהם עם התנועה.
סיינטולוגיה הינה תנועה דתית עולמית עם יותר מ-8500 ארגונים, מרכזים וקבוצות ב-165 ארצות. התנועה והחברים בה מקדישים את זמנם ומשאביהם לפעילויות הומניטריות רבות שהפכו לסימן ההיכר של סיינטולוגיה בעולם, כולל המלחמה בשימוש בסמים, באנאלפבתיות ובהפרות של זכויות אדם.
 
לינק ישיר לסרטונים:
http://www.scientology.org/#/videos/scientology-commercial-you
 
לפרטים נוספים:
ספי פישלר
משרד הדובר
המרכז לסיינטולוגיה ישראל
0544-219200

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר