המרכז לסיינטולוגיה ישראל - ארגון חדש בפסדינה, קליפורניה

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
סמינר יעילות אישית  |  פעילויות בשנת 2018  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 





פתיחה חגיגית של ארגון סיינטולוגיה חדש בפסדינה, קליפורניה


תזמורת בת 25 נגנים קיבלה את פניהם של 4,200 אורחים לפתיחה החגיגית של כנסיית הסיינטולוגיה החדשה בפסדינה ביום א' שבוע שעבר. מר דייויד מיסקביץ', מנהיג התנועה העולמית של סיינטולוגיה, בירך את האורחים והזמין אותם אל תוך הבניין החדש בן ה-6,400 מ"ר.
בהדגישו את החשיבות של הארגון החדש שנפתח, מר מיסקביץ' אמר לסיינטולוגים ולאורחים: "אתם כעת חלק מהתנועה שלא דומה לשום דבר בהיסטוריה, אשר צוברת תאוצה בכל דקה שעוברת, כי – בכנות – אנחנו מסורים לעזרה לכל האנושות. ובכל הנוגע לזה – עד כמה שסיינטולוגיה כיום היא ארגון עולמי וחובק כל – אסור לשכוח שהאנושות מורכבת מאינדיבידואלים. כל אחד מהם הוא יחיד ומיוחד, בדרכו שלו או בדרכה שלה, ולכל אחד מהם יש סיפור אישי שישבור את לבך – אם לא תעשה משהו כדי לעזור לו. אז קחו את הארגון האישיאלי הזה ותשתמשו בו. אכן, אנחנו צריכים לפעול ולתת עזרה בקנה מידה נרחב. וזאת ההבטחה שאנחנו נותנים היום, לעיר פסדינה.
בנוסף לאלפי הנוכחים בקהל, נכחו ונאמו בפתיחה גם ראש עיריית פסדינה, ביל בוגאארד; ראש וועדת המורשת של פסדינה, תרזה גרימס; נשיא לשכת המסחר פול ליטל; ונשיא התאחדות הדתות בפסדינה, ד"ר ניקולאס בנסון.
ראש העיר קידם את פני הארגון החדש בברכה: "לנוכח שיקום המבנה היפהפה הזה בפסדינה ההיסטורית, כנסיית הסיינטולוגיה לא רק מייצגת תנועה דתית מתפתחת וגדלה, אלא גם גורם חשוב לעתידה של העיר הזו. ... לעונג הוא עבורי להיות זה שנמצא כאן עם קבלת פנים לבבית לכם ולארגון המיוחד הזה של פסדינה, עם ההיסטוריה הארוכה שלה של עזרה לקהילה".
גב' תרזה גרימס דיברה על החשיבות של המורשת הארכיטקטונית של העיר, וההערכה העמוקה שוועדת המורשת של פסדינה חולקת עם הסיינטולוגיה למורשת זו: "כנסיית הסיינטולוגיה רכשה, שיקמה ושיפצה בניינים היסטוריים בכל העולם, ובעשותה כך עזרה להחיות מחדש את הקהילות המקומיות באותם איזורים. ... לא רק שימרתם את העבר החומרי – אלא אתם עושים את כל אשר ביכולתכם לדאוג לעתיד גם תרבותית וגם רוחנית. המחוייבות שלכם לקהילה שלנו היא לא פחות ממדהימה, ונשאר לי רק לקוות שארגונים נוספים ימשיכו בדרכה של הסיינטולוגיה".
פול ליטל אמר לקהל הנוכחים: "הארגון שלכם הוא חלק חיוני בלשכת המסחר והחברים בו פעילים בכל העיר. אתם תמיד שם לעזור בתהלוכת הוורדים [תהלוכה מסורתית בפסדינה שמתקיימת מאז המאה ה-19 -ס.פ.]. העזרה הציבורית שאתם נותנים לאמנים בפסדינה, והתכניות לשיפור חברתי שאתם יוזמים – שמהוות בעצמן דוגמה מבריקה של ביטוי אומנותי יחד עם דאגה הומניטרית אמיתית; המסירות שלכם למען אנשי העיר הזאת; היכולת שלכם לשפר את איכות חיינו בכל מקום בו אתם נמצאים – אלו הם סימני ההיכר של הסיינטולוגיה שלמדתי להכיר.
ד"ר בנסון דיבר בשם הקהילה הבין-דתית: "היום הזה מסמל, עבור פסדינה כולה, יותר מהזדמנות לקבל את פניהם של חברינו לביתם החדש. זוהי כנסייה, חוף מבטחים פתוח לכולם אשר בו ניתנת לנו ההזדמנות לעזור לעצמנו, ליקירינו ולקהילה. אני מפציר בכולכם: הפיקו את המקסימום מהארגון הזה, וכמוני – קחו את מה שיש להם להציע."
הבניין, אשר שופץ תוך מתן תשומת לב מלאה למורשת אותה הוא מייצג, הוא גם דוגמה ומופת לבנייה ידידותית לסביבה וטכנולוגיה של שימור אנרגיה, ועומד בסטנדרטים המלאים של LEED (Leadership in Energy and Environmental Design).
כנסיית הסיינטולוגיה החדשה בפסדינה היא השישית שנפתחת ב-2010 (והשניה שנפתחה השנה באיזור לוס-אנג'לס). מוקדם יותר השנה נפתחו ארגונים נוספים בבריסל, קוויבק, לאס-ווגאס, לוס-אנג'לס ומקסיקו סיטי.
בשנה שעברה נפתחו ארגונים חדשים של סיינטולוגיה בוושינגטון די-סי, דאלאס, נשוויל ומלמו (שוודיה). כל אלו מצטרפים לרשימת הארגונים האידיאלים החדשים שנפתחו בתקופה האחרונה בעולם, כולל סן-פרנסיסקו, ניו-יורק, מדריד, לונדון וברלין. שישה ארגונים אידיאלים חדשים נוספים אמורים להפתח לפני סוף השנה. לסיינטולוגיה כיום יש יותר מ-8000 ארגונים, מרכזים וארגוני פעילות חברתית ב-165 מדינות.
ניתן ללמוד על סיינטולוגיה ופעילויותיה הרבות באתר הוידאו של סיינטולוגיה:

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר