המרכז לסיינטולוגיה ישראל - שאיפות ומטרות

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
סמינר יעילות אישית  |  פעילויות בשנת 2018  |  
דף הבית >> קורסים וסמינרים >> קורסים לשיפור החיים >> שאיפות ומטרות
קורסים בנושא: שאיפות ומטרות

לפרטים על כל קורס לחצו על הקורס הרצוי:

איך להשיג מוטיבציה


איך אוכל להצליח יותר? כאן ישנו הידע על איך להתקדם בחיים.

כדי להשיג את השאיפות שלך, אתה צריך דחף אישי – ועשייה פעילה. אתה צריך להתגבר על מחסומים ולהמשיך להתקדם. לכן, הצלחה דורשת מוטיבציה אישית. למה אנחנו מתמהמהים לעתים קרובות? ולפעמים בסופו של דבר לא עושים כלום? למה לפעמים אנחנו מעכבים דבר שגרתי שלאחר מכן מתפתח למשבר?

הקורס 'איך להשיג מוטיבציה' עונה על השאלות הללו. הוא מראה לך איך להתגבר על המחסומים להשגת דבר כלשהו. הוא מספק את הידע-איך להפיכת העבודה לקלה ורצויה יותר, כך שהמוטיבציה שלך גדלה.

בקורס 'איך להשיג מוטיבציה' אתה תלמד:

  • המלכודת בלעזוב משהו לא גמור – איך זה מכפיל את העבודה שלך.
  • תרגיל שיעזור לך להתעלות מעל הבעיות שלך.
  • המבנה המדויק של שליטה ואיך בדיוק לשלוט באנשים, בחפצים ובפעילויות בסביבתך בצורה אפקטיבית.
כשאתה יודע מה מונע ממך להתקדם אתה יכול להגביר את המוטיבציה שלך ולהגביר את האפקטיביות שלך.

סיפורי הצלחה מהקורס:

"התמהמהות היתה הגורם הממרר את הקיום שלי. בזכות פיסת מידע אחת בקורס הזה פשוט דחפתי דרך ולא התמהמתי. התוצאה של זה היתה שהגשתי מועמדות לעבודה שאחרת לא הייתי מגישה אליה את מועמדותי. התוצאה: קיבלתי עבודה מדהימה שלא רק שתכסה את הצרכים הפיננסים שלי אלא שתאפשר לי לשלם חובות מהעבר ומסים. אני מתרגשת!" ר.ס.

"מדהים! הקורס הזה לגמרי שינה את נקודת המבט שלי על החיים. הוא אפשר לי להבין שאם אני הולך ליצור אי-פעם בסדרי הגודל שהתכוונתי להשיג, אני צריך ליישם את הטכנולוגיה הפשוטה הזו." ג'.ק.

"ואוו! הקורס הזה טיפל בזה עבורי. הרגשתי שאני עבד לעבודה שלי; עכשיו אני הבוס. אני יכול לראות איך זה שיש לך עבודה ושיש לך יותר ממנה זו בעצם הדרך לחופש ולפנאי. אני מרגיש שהיא ממריצה אותי ואני רוצה לעשות יותר. אני מרגיש שאני סוף סוף יכול לעבוד ולהיות גאה בעצמי ולהרוויח יותר כסף. זה אחד מההישגים הכי גדולים שהיו לי עד כה." א.ק. 

 
נוסחאות לחיים


דע את הצעדים המדויקים לחיים טובים יותר... הנוסחאות לחיים.

"חיוני להבין שקיימות נוסחאות למצבי הפעולה. הן חלק בלתי נפרד מכל פעילות בעולם הזה". ל. רון האברד

מה עליך לעשות אם יחסים אישיים משתבשים? אם יש לך חוב, איך עליך לטפל בו? אם העבודה שלך משתבשת, איך אתה יכול לתקן אותה? ישנן נוסחאות מדויקות עבור הסיטואציות האלו ואחרות – צעדים מדויקים, אשר מבוססים על חוקי טבע, אשר עובדים בכל פעם.

גלה איך להשיג שליטה מלאה על כל מצב או נסיבות. למד את הנוסחאות המעשיות אשר מבטלות כל מצב רע ומחזקות מצבים טובים.

בקורס 'נוסחאות לחיים' אתה תלמד:

  • החוקים שקובעים עד כמה טוב אתה שורד, ושיכולים להבטיח עתיד משגשג ומאושר.
  • מהן סטטיסטיקות, איך אתה יכול להשתמש בהן כדי להעריך את המצב של כל פעילות, ולחזות מה יקרה בעתיד.
  • נוסחאות מצבי הפעולה המכוונות את החיים – צעדים מעשיים שיכולים לשפר כל מצב.
כאשר אתה יודע ומיישם את הנתונים שבקורס הזה, אתה יכול לפתור כל מצב רע ולחזק את כל המצבים הטובים. החיים שלך יכולים לנסוק לגבהים חדשים.

סיפורי הצלחה מהקורס:

"כולם חייבים לעשות את קורס 'הנוסחאות לחיים'. כישלונות מהעבר גרמו לי לחוסר ביטחון גדול ביכולות שלי להצליח מאחר ולא ידעתי מה עשיתי כאשר הצלחתי ואילו פעולות גרמו לי להיכשל. חוסר הידע הזה עצר אותי מהזדמנויות טובות יותר וסיכונים גדולים יותר. עכשיו, עם הצעדים המדויקים שעלי לעשות כדי להימנע מכישלון ולוודא הצלחה אני יותר בטוח ביכולות שלי לטפל בכל סיטואציה, בין אם היא איום בכישלון או מאיצה הצלחה. אני מוכן לצלול לתוך החיים!" א.ק.

"הקורס הזה עזר לי מאוד. הוא גרם לי להסתכל על החיים מנקודת מבט חדשה. קודם כל, ההישרדות האמיתית היחידה היא דרך שפע. תמיד הסתכלתי על החיים מהנקודה של 'מה אני צריך רק כדי להסתדר'. דבר שני, הנוסחאות האלו כאשר מיישמים אותם על פי הסדר, צעד אחר צעד, עובדות בכל פעם. אני יודע עכשיו שיש לי את הטכנולוגיה לשפר כל תחום בחיי. אני לא מתחבא יותר. אין ניחושים יותר!" ו.ג'.

"הקורס הזה מאוד עוצמתי. למדתי איך לקחת דבר כלשהו מכלום ולגרום לו לגדול לממדים בלתי מוגבלים או לקחת משהו פגום ולתקן אותו או לקחת משהו שפועל טוב ולגרום לו להשתפר. מי לא היה רוצה לדעת לעשות את זה?" ג.פ.

 
איך לארגן כדי להצליח


רכוש גאונות ארגונית... השג את יעדיך במהירות ובקלות!

"גאוניות ארגונית מורכבת רק מסידור רצפים של פעולות וייעוד ערוצים לסוגים של חלקיקים. זה כל מה שזה". ל. רון האברד

כולנו מבינים שאם הדברים היו מאורגנים בצורה טובה יותר, אנשים היו במצב טוב יותר. ארגון הוא פקטור מרכזי ולעתים קרובות פקטור חסר כדי להשיג הצלחה אישית. הוא גם הכרחי עבור משפחה או קבוצה. כדי שאדם יגשים את שאיפותיו – לא משנה כמה הן גדולות או קטנות – נדרש ידע-איך של ארגון.

הקורס 'כלים של סיינטולוגיה על איך לארגן כדי להצליח' מראה לך איך לנהל את הזמן שלך בצורה היעילה ביותר ואיך לסדר את הפעולות שלך ברצף הגיוני כך שאתה מביא דברים לידי ביצוע.

בקורס 'איך לארגן כדי להצליח' אתה תלמד:

  • חוקי הטבע של ארגון ואיך להשתמש בהם.
  • כמה התארגנות עליך לעשות על מנת לבצע דברים במאמץ הקטן ביותר ובזמן הקצר ביותר.
  • הדפוס של ארגון, עם דוגמאות והנחיות לשימוש בו, כדי שתוכל לארגון את החיים, הקבוצה או העסק שלך.
כשאתה יודע את חוקי הטבע והכלים הכלולים בקורס הזה ומשתמש בהם, אתה יכול לארגן בהצלחה כל פעילות ובכך לחסל את הבלבול, להבטיח יציבות ולהשיג את יעדיך.

סיפורי הצלחה מהקורס:


"לפני שעשיתי את הקורס הזה לא ממש ידעתי מה זה ארגון. רק ידעתי שאני צריך את זה ושאני אף פעם לא מצליח להשתלט על הנושא הזה. עכשיו אני יודע למה! הקורס הזה לימד אותי את הערך האמיתי של ארגון והראה לי את הדרך החוצה מהתמודדות תמידית וביצועים עלובים." ג.ו.

"תמיד תהיתי איך חברות קטנות נכשלו. עכשיו אני יודע! זה היה דבר גדול בשבילי לעמת כי לא ידעתי שום דבר על איך להיות מאורגן. זה ממש פשוט. אני מרגיש שאני יכול להריץ בביטחון רב כל אזור שאני רוצה." ס.מ.

"הקורס הזה טוב! הוא מאוד יסודי. אתה יכול להסדיר עסק ולהביא אותו לשפע לאחר יישום הנתונים. אתה אפילו יכול להציל ארגון שנמצא על סף קריסה. התרגילים מושלמים. הם מוודאים שאתה יודע ויכול ליישם את מה שבדיוק למדת." מ.ס.

"אני כל-כך שמח לסיים את הקורס הזה. עכשיו יש לי את הכלים לארגן את הקבוצה שלי, המשפחה שלי ואת עצמי. אין ספק שאני הולך להצליח ולפרוח ולשגשג." א.מ.
 
ניהול זמן יעיל


איך אני יכול לעשות יותר בפחות זמן? גרום לכל מאמץ להיחשב!

"אם אתה מוצא באזור כלשהו שלוקח לך זמן רב מדי לייצר מוצר, זה הזמן לבחון את הטכנולוגיה שלך". ל. רון האברד

בעולם זה של מחשבים מהירים וקווי תקשורת סופר-מהירים, מערכות מנהליות מיושנות לא עומדות בדרישות. אז איך אתה יכול לעמוד בקצב? מתקנים מהירים יותר הם פתרון אחד. אבל מכונות הן לא התשובה המלאה. מאחורי כל מכונה ישנו אדם חי ואמיתי. מאחורי כל עסק, ארגון, קבוצה או פעילות מצליחים ישנו מישהו שיודע לפחות משהו על ארגון ותכנון.

קורס 'ניהול זמן יעיל' מראה לך איך לבצע יותר בפחות זמן תוך שימוש ביסודות היעילות. לאנשים רבים אין מושג איך עושים את זה – הקורס הזה מראה לך איך.

בקורס 'ניהול זמן יעיל' אתה תלמד:

  • למה חלק מהאנשים עובדים קשה אבל לא עושים הרבה ועדיין יש אחרים שיכולים להשיג המון בהרבה פחות מאמץ.
  • מה גורם לבזבוז זמן בעבודה, ומהי הדרך לצמצם את עבודתך בחצי, ועם זאת עדיין לבצע יותר בפחות זמן.
  • איך להפוך שאיפה או תוכנית לצעדים פשוטים, ברי-ביצוע כך שתוכל להשיג אותה בקלות.
כאשר תדע את הנתונים והכלים הכלולים בקורס הזה, תוכל לטפל בעבודה במהירות כפולה ובחצי מהמאמץ. אתה יכול לחסל מתח ולהשיג לעצמך יותר זמן לכל הדברים שאתה רוצה לעשות.

סיפורי הצלחה מהקורס:

"הקורס הזה הוא הרבה יותר ממה שמרמז שמו. בטח, אתה בהחלט יכול ללמוד לנהל זמן טוב יותר. עשיתי את זה. אבל אני יכול גם לפתור מחסומים גדולים לתפוקה בכל עסק או תחום פעילות. קורס נהדר!" ר.ס.

"לא ציפיתי למצוא כזה עושר של מידע שימושי בקורס על ניהול זמן. הרגשתי שלמדתי איך לנהל את כל חיי. הקורס הצביע על האזורים הספציפיים בהם נכשלתי קודם ונתן לי את הכלים לוודא שאני מצליח בעתיד. זה שיקם את הביטחון שלי ביכולת שלי להצליח והחזיר לי את הגאווה בהצלחות שלי מהעבר." א.ק.

"איזה קורס נפלא, בסיסי, עוצמתי – פשוט לשכפול ולהבנה. התרגילים עוזרים לך לעמת היבטים של החיים ולהשתמש במידע באופן מיידי." ד.ס.

"זה קורס מדהים. הוא מכסה את נתוני המפתח שאתה צריך כדי למעשה לנהל זמן בצורה יעילה. הוא נהדר – הוא פשוט להבנה ומכיל תרגילים ליישום." מ.מ.

 
הצבת שאיפות והשגתן


הגשם את החלומות שלך... הצב שאיפות והשג אותם!

"ביטחון הוא לא דבר סטאטי. ביטחון יימצא רק באמונתו של האדם שהוא יוכל להשיג את שאיפותיו, ולמעשה, בעצם קיומן של שאיפות להגיע אליהן". ל. רון האברד

בלי מטרות ושאיפות לעתיד טוב יותר אתה עלול להרגיש אבוד בחיים. אנשים שלא עובדים באופן פעיל על מנת להשיג יעד הם אומללים. הם משועבדים לכל הלחץ של החיים המודרנים. עדיין לעתים קרובות מדי, אנשים מציבים שאיפות ולמרות שהם עושים מאמץ, נכשלים להשיג אותם. מדוע זה כך? מהו הפתרון?

קורס 'הצבת שאיפות והשגתן' עונה על השאלות הללו. הוא מראה לך איך להציב מטרה ונותן לך את הצעדים המדויקים הדרושים להשגתה.

בקורס 'הצבת שאיפות והשגתן' אתה תלמד:

  • התגלית שמהווה פריצת דרך, הסולם האדמיניסטרטיבי – סולם מדורג שמבוסס על חוקי טבע שמראה לך איך לנסח שאיפות, מטרות ותוכניות.
  • למה לפעמים אנשים עובדים קשה כדי להשיג מטרה אבל לא מתקדמים לעבר השגתה – ואיך אתה יכול לשנות זאת.
  • איך לחלק תוכנית לצעדים קצרים, מעשיים כך שתוכל להשיג את השאיפות שהצבת – לא משנה כמה גדולות הן יכולות להיות.
עם הכלים שתלמד בקורס הזה תוכל לנסח, לתכנן ולהשיג שאיפות שהיו לפני זה רק חלום.

סיפורי הצלחה מהקורס:

"זה קורס נהדר. לפני זה הייתי משיג או לא משיג את המטרות שלי בצורה אקראית בלי להבין למה. עכשיו, אחרי עשיית הקורס הזה אני יכול להסתכל אחורה ולראות בדיוק מה קרה. אני גם יודע איך לשמור דברים בחיי במגמת השיפור שאני חווה עכשיו. המטרות שלי אף פעם לא היו ברורות יותר ונראות כה קלות להשגה." ס.ד.

"הקורס הזה הבהיר כל כך הרבה דברים עבורי. הטכנולוגיה הייתה פריצת דרך עבורי מאחר שבעבר מטרות, והדרך שבה רציתי שדברים יהיו היו רחוקים ובלתי ניתנים להשגה. עכשיו יש לי טכנולוגיה פשוטה ואמיתית כדי ליצור את מה שאני רוצה." ו.ג'.

"למעשה אני מרגיש קצת מטופש לגבי הדרך שבה ניגשתי לחיים. למעשה זה לא קשה לקחת שליטה ולהשיג כל מטרה. הקורס הזה הפך את זה לברור מאוד. עכשיו הגיע הזמן להתחיל להתקדם ולהשתמש בנתונים." ר.ס.

 
יודגש, כי מסירת המידע תלויה ברצונך ובהסכמתך וכי המידע אשר ייאסף ישמש לשם אספקת שירות מתאים והולם לצרכיך.
ייתכן והמידע יועבר לשם כך לארגוני סיינטולוגיה נוספים. תוכל/י לבטל את הסכמתך בכל עת והסרתך תטופל מיד.

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר