המרכז לסיינטולוגיה ישראל - רן לביא - קליר

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
סמינר יעילות אישית  |  פעילויות בשנת 2018  |  
סיפור הצלחה - I Go Clear 2013 - רן לביא - 22.10.2013
זאת היתה הרפתקה מדהימה שאני מאחל לכל אחד.

העלייה בגשר מבוצעת במדרג, כל שלב בנוי על היכולות הנרכשות של השלב הקודם.
כשאני מסתכל על עצמי ואיך הולך לי היום לעומת לפני העלייה בגשר – זה פשוט מדהים אותי. זה באמת גשר לחופש מוחלט. הוא באמת מביא אותך למצב הרבה הרבה יותר גבוה ממה שחלמת שאפשר.
 
לפני שעליתי על הגשר חשבתי שאני די בעל יכולת. לא הייתי מודע לכל מה שעוצר אותי ומה
שגורם לי לא להפיק את המלוא הפוטנציאל שלי.

 
אבל בכל זאת, היה מין "דבר" (בדיאנטיקה קוראים לו "מיינד ריאקטיבי") שגרם לי לחוסר יעילות בעבודה, להתעצבנות לפעמים (בעבודה, עם הילדים/האישה), להרגשה לא טובה, לירידה במצב הרוח לפעמים, לחוסר ריכוז לפעמים, לחשש להתחיל משימות גדולות, ועוד ועוד. בקיצור – חיים
לא אופטימליים. לא רעים, אבל היה הרבה מה לשפר.

לא ידעתי עד כמה זה יכול להשתפר!
 
לפני כשנה סיימתי את השלב בגשר שנקרא "ת"רים ואובייקטיביים" – זהו שלב שבו אתה נותן תהליכים מאוד מיוחדים ובעלי עוצמה לפרקליר אחר, וגם מקבל אותם. כשסיימתי הייתי בעננים.
היו לי המון הישגים, הרגשתי בעל עוצמה. אבל אותו "דבר" עדיין לא טופל. זה היה רק מבוא
לגשר, מין שלב שמכין אותך לגשר.

היום, שנה אחרי, אני קליר. ההישגים שלי מהעלייה בגשר ובמיוחד מהשלב האחרון שבו נפטרתי מהמיינד הריאקטיבי (קליר) רבים מספור:
  • אני הרבה יותר יעיל בעבודה. להערכתי היעילות שלי לפחות הוכפלה. הלקוחות שלי מאוד מרוצים.
  • אני הרבה יותר רגוע. אני לא מתעצבן או יורד בטונים מכל מיני מצבים בעבודה או במשפחה, מצבים שבעבר עצבנו אותי. זה מאוד כיף ומהנה לחיות ככה.
  • יש לי המון אנרגיה, לא נגמר הכוח. אין "משהו" שמוריד אותי למטה. רוב הזמן (אם לא כל הזמן) במצב רוח טוב ושמח ומאושר.
  • אני יכול להתחיל/לשנות/לסיים פרויקטים ומחזורי פעולה בקלות, דברים שבעבר היססתי לגביהם, והיה לי קשה להתחיל/לשנות/לסיים אותם.
  • אני הרבה יותר נותן לאנשים להיות מי שהם, ולא מכריח אותם לקבל את הדעה שלי. אני מקשיב הרבה יותר. באמת מקשיב ומבין את הצד השני.
  • אני מרגיש המון אהדה לאנשים, התקשורת מעולה איתם, ואני מגיע איתם להסכמות ולהבנה בקלות רבה יותר.
  • אני יודע עכשיו בצורה מאוד חזקה (כי ראיתי את זה במהלך הסשנים – חלק מהשלב שנקרא NED) מי אני, מה אני, מה היכולות שלי, עד כמה הייתי בעבר רב עוצמה, ומה גרם לי לאבד אותה. אני לא אפול שוב למלכודת הזאת.
אני מרגיש כאילו נולדתי מחדש. מרגיש שפתחתי דף חדש בכל החיים שהיו לי עד כה.

תהליך הוודאות של קליר (CCRD) הוא תהליך מדהים וכיפי כיפי כיפי. קיבלתי ממנו ודאות של 200% שאני קליר. התהליך לאחריו נקרא תהליך הזריחה (Sunshine Rundown) ומעבירים אותו מיד לאחר ההצהרה על קליר. הרגשתי מאוד מאוד בעל עוצמה, והייתי בעננים כשקיבלתי אותו. הרגשתי מאוד גדול, הכול היה נראה לי קטן עלי.

כמה הייתם מוכנים לשלם על הישגים כאלה? אני בטוח שהרבה מאוד. לעלות בגשר זה לא זול, אבל היום אני יכול לומר שזה שווה את הכסף. מה הייתי יכול לעשות עם הכסף במקום להשקיע אותו בגשר (כלומר – בי)? אולי לקנות מכונית יותר טובה? האם המכונית היותר טובה היתה נותנת לי הישגים כאלה? האם אפשר להשוות חתיכת חומר (שמתכלה ונהרסת לאחר תקופת זמן) להישגים רוחניים כאלה (שיהיו לי מכאן ואילך לנצח!)? לדעתי אי אפשר.

טיפלתי לחלוטין במה שגרם לכל הצרות, נתתי לו נוק-אאוט והוא חוסל – השגתי את התופעה הסופית של קליר: אדם שאין לו יותר מיינד ריאקטיבי משל עצמו.

עכשיו כמה עצות קריטיות לאלו מבינכם שרוצים גם לעלות בגשר ולקבל הישגים כאלה ודומים. תקשיבו טוב! ותיישמו!
  1. קודם כל – החלטתי שאני הולך להיות קליר. ואז עשיתי מה שצריך כדי לגרום לזה לקרות. בלי ההחלטה, כלום לא יקרה. ההחלטות שלכם מאוד מאוד חזקות. הרבה יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם.
     
  2. עשיתי את כל הגשר בצורה אינטנסיבית: 5 סשנים בשבוע. אין דרך אחרת לעשות את זה. מי שעושה את זה בצורה פחות אינטנסיבית פשוט ישלם הרבה יותר. הוא/היא יתקדם שני צעדים קדימה ואחד אחורה. בדרך האינטנסיבית זה אפשרי – צריך אמנם לפנות לזה זמן, והמשפחה צריכה לתמוך ולהבין. אבל זה שווה את זה. צריך לשים את זה בעדיפות ולפנות לזה את הזמן, ולהתמיד – לא לעצור. לא להסתכל אחורה. תמיד להסתכל קדימה.
     
  3. למדתי את כל ספרי היסודות, ואני באמצע לימוד של סדרת ההרצאות של היסודות. זה קריטי! הגשר מורכב מ-50% אודיטינג ו-50% ידע והכשרה. לא ניתן להתקדם בגשר ללא הידע של היסודות. זה כמעט בלתי אפשרי. זה הרבה הרבה יותר קשה יותר ואיטי (ויקר...).
     
  4. צריך להיות מאוד מאוד אתי – לשמור על האתיקה, לא לעשות עבירות, בכלל. גם לא קטנטנות. יש לקיים את כל ההתחייבויות שאתם נותנים, לא לקחת הלוואות שאין לכם מושג מאיפה תחזירו (אפילו לא מושג קלוש...), ובגדול – להיות ישרים וליישם באדיקות את כל הכללים לחיים מאושרים שמופיעים בספרון 'הדרך אל האושר'. מי שלא יקיים אותם – יאט את עצמו באופן משמעותי. חלק משמעותי מזמן האודיטינג שלו ינוצל לטיפול בהפרות של הכללים האלה... בעיקרון יש שלבים על הגשר שמטפלים בנושא הזה, אבל אתם יכולים להתחיל עם זה מההתחלה ולא לחכות לשלבים האלה.
     
  5. צריך להיות מאוד מאוד כן וישר עם האודיטור שלך – אין מה להסתיר ואין טעם. זה רק פוגע בך ומאט אותך. זה בהתחלה קצת אומץ ויכולת עימות– קופצים למים ורואים שהשד לא כזה נורא. יכולת העימות גדלה מאוד כשעולים בגשר, במיוחד ביכולת לעמת את התוכן של המיינד הריאקטיבי.
     
  6. תבחרו לכם פעילות של עזרה בהתנדבות לדינמיקה השלישית – אתם לא חיים רק בשביל עצמכם. יש לכם עוד דינמיקות וזה מאוד מתגמל לתרום לדינמיקות האחרות שלכם. תאמינו לי – אתם תמצאו את הזמן. אפילו רק כמה שעות בשבוע (תקומו שעה קודם...). מי שלא מצליח – שידבר איתי. יש כל מיני פעילויות שסיינטולוג יכול לעשות כדי לשפר את המצב של המדינה/עיר/קבוצה שלו. אני למשל מתנדב כמתרגם של חומרים של סיינטולוגיה כבר 12 שנים. תרגמתי כבר כמיליון וחצי מילים וקיבלתי על כך מענקי הכשרה בשווי גדול מאוד, שאני יכול להשתמש בהם לקורסים בסיינטולוגיה ולעלייה בגשר (בשלבים שהם הכשרה, לא אודיטינג).
ועכשיו הגעתי לפרק האחרון – פרק התודות:
  1. לאילת אהובתי ואשתי שדחפה אותי במעלה הגשר ואיפשרה לי להגיע לקליר. היא היתה עם הילדים בערבים, כשאני הייתי בסשנים. היא עזרה לי בכל מיני דברים שהיה צריך לטפל בארגון, והיא הקריבה הרבה מעצמה כדי שאתקדם. אני יודע שהייתי חסר בבית, אבל עכשיו אשלים את החסר. עכשיו תורך לעלות בגשר ואני אדחף אותך כמו שאת דחפת אותי. אוהב אותך ומעריץ אותך.
     
  2. לססי פרחי האחת והיחידה – האודיטורית שלי, שהיא תותחית, מקצוענית, תקתקנית, מקסימה, שופעת אהדה והבנה. קצרה היריעה מלתאר כמה אני מעריץ אותך על איך שעשית אותי קליר. זה היה מסע מדהים, עבודת צוות מעולה. למיינד הריקטיבי שלי לא היה סיכוי נגד שנינו. ואיזה כיף שהצהרת קליר במהלך העלייה שלי בגשר! זה מגיע לך. את גדולה. כל הכבוד.
     
  3. ל-C/S-ים (מפקחי מקרים, Case Supervisors) היקרים שלומית וטל, ול-C/S הבכירה לרה זוגלובק. שלומית וטל היו מאחורי הקלעים ודאגו לנווט את האודיטינג שלי במומחיות, הכול הלך מאוד מאוד חלק במהלך העלייה בגשר אז אני בטוח שהם עשו עבודה מעולה. ואני יודע שזה גם הרבה הרבה בזכות לרה זוגלובק. וההוכחה לכך – כשהגעתי לתהליך הוודאות של קליר הודיעו לי שאני יכול להתחיל את התהליך מיד וללא דיחוי, בלי שום תיקון/שבצור/טיפול בבעיה כלשהי שאולי היתה במהלך העלייה בגשר (ותאמינו לי – הם בדקו טוב טוב טוב את כל התוצאות של כל התהליכים שקיבלתי במהלך כל הגשר עד כה, ולא מצאו אפילו צ'ופצ'יק קטן לא בסדר).
     
  4. לחברי הצוות במרכז ההדרכה של האברד (HGC): קובי, ג'ני, גבריאלה – אני מאוד מעריך את המסירות והעבודה שלכם. בלעדיכם זה לא היה אפשרי. אתם עושים שיתקיים אודיטינג בארגון וזה בכלל לא מובן מאליו וכל הכבוד לכם על כך.
     
  5.  לפנינה רייף היקרה – דירקטור תקפות (Director of Validity) שבדקה (כבוחנת הפרקלירים) בסוף כל סשן שהוא הסתיים טוב ושיצאתי מרוצה. היה כיף להגיע אלייך בסוף כל סשן. אהבתי את הרגע הזה בסוף. מין חותמת שהכול בסדר.
     
  6. לכל חברי הצוות של ארגון תל-אביב שעובדים קשה ובמסירות ועושים שיהיה פה ארגון לתפארת. זה לא עבר לידי בלי לשים לב – אתם מאוד מוערכים על כך.
     
  7. להתאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית שמימנה בנייה של ארגון אידיאלי לתפארת. מאוד כיף להתקדם שם על הגשר. הכול כל כך יפה ואסתטי. זה מעלה את מצב הרוח ונותן הרגשה טובה.
     
  8. לל. רון האברד – מייסד הסיינטולוגיה ודיאנטיקה, אדם גאון ללא ספק, שאין לי מושג איך הצליח להתעלות מעל המיינד הריאקטיבי שלו ולגלות ולהמציא את כל הגשר, אבל אני מאוד שמח על כך. בזכותו קיבלתי מתנה נפלאה אתמול, 22/10/2013 (יום לאחר היומולדת שלי), קיבלתי את עצמי. אני מלא הערכה והערצה לו ולפועלו.
 
אני מאחל לכולם לעלות מהר בגשר (והעלייה בגשר תהיה הרבה הרבה יותר מהירה בזכות שיפורים שישוחררו בקרוב במסגרת עידן הזהב של הטכנולוגיה מספר 2 !). כל אדם שעולה בגשר ומתקדם מקרב אותנו עוד ועוד ליעדים שכולנו שואפים להשיג (גם מי שאינו סיינטולוג, אלא אם הוא ממש לא שפוי), מתוך המאמר "יעדי הסיינטולוגיה" שכתב רון בשנת 1965, המאמר האהוב עלי ביותר, שמרגש אותי בכל פעם מחדש, ועכשיו כשאני קליר – עוד יותר (בחרתי מספר קטעים, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר היפה הזה במלואו):
"תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות, ושבה אדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר, אלה יעדי הסיינטולוגיה."
 "איננו מבקשים כל מהפכה. אנו מבקשים רק התפתחות אל מצבי קיום גבוהים יותר עבור האדם ועבור החברה."
"אנו מברכים אותך בבואך לסיינטולוגיה. כל שאנו מצפים ממך הוא לעזור בהשגת יעדינו ובעזרה לאחרים. אנו מצפים ממך להיעזר בנו."
"אנו מכבדים את האדם ומאמינים שהוא ראוי לעזרה. אנו מכבדים אותך ומאמינים שגם אתה יכול לעזור."
 "השמש לעולם אינה שוקעת על סיינטולוגיה. ומי ייתן ויום חדש יזרח למענך, למען אלה שאתה אוהב ולמען האדם.
 יעדינו פשוטים, אם כי גדולים.
 ואנו נצליח, ומצליחים, בכל הקפה חדשה של כדור הארץ.
 עזרתך מקובלת עלינו.
 עזרתנו עומדת לרשותך."
ל. רון האברד



רוצה לקבל עדכונים בכל פעם שמתפרסם סיפור הצלחה חדש של סיינטולוגים שמתקדמים על הגשר?
מלא את הפרטים הבאים:

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר