המרכז לסיינטולוגיה ישראל - סיום כובע התלמיד - שרון קטן רוטמן

                                 


                                        יעדי סיינטולוגיה: 
“תרבות ללא אי-שפיות, ללא פושעים וללא מלחמה, שבה בעלי היכולת יכולים לשגשג ולאנשים הגונים יכולות להיות זכויות,
                                        ושבה האדם חופשי לצמוח לעבר פסגות גבוהות יותר. אלו הם יעדי הסיינטולוגיה.” - ל. רון האברד | מייסד סיינטולוגיה

סיינטולוגיה
סמינר יעילות אישית  |  פעילויות בשנת 2018  |  
סיפור הצלחה מסיום כובע התלמיד - שרון קטן רוטמן - Golden Age of Tech Phase II
סיפור הצלחה מסיום כובע התלמיד – שרון קטן רוטמן
 
זהו קורס בטכנולוג​י​ית הלמידה אבל הוא משנה לא רק את צורת הלמידה אלא הוא משנה חיים! הוא העלה אותי בטונים בצורה מדהימה, גרם לי להרגיש הרבה יותר מודעת, חכמה ובעלת יכולת.
 
סוף סוף אחרי 14 שנים שאני סיינטולוגית הצלחתי ללמוד ועברתי את מכשול הלימודים. ההישגים שהקורס נתן לי הם רבים. אני יודעת שאני יכולה לגרום לכל אדם ללמוד. אני עוזרת לילדים שלי הרבה יותר ואני לא מסכימה יותר לתת להם הבהרות מילים בע"פ. למעשה, עם הילד הקטן שלי שהוא בן 3, התחלתי עם המון הבהרות מילים וממש ראיתי שינוי בהתנהגות שלו והוא ממש התבגר והשתנה לי פתאום.
 
אני יכולה ללמוד לבד! זו אחת מהנקודות שהיה לי ממש קשה איתן לפני כובע התלמיד. תמיד היתה מגיעה "היסטריה עצבנית" והייתי צריכה מפקח או מבהיר מילים וזו היתה תחושת תסכול. ההישג המדהים הזה שפתאום אני יכולה להתקדם לבד, לזהות את הקושי לבד, לטפל בו, להתבהר ולהמשיך ללמוד הוא כיף, כיף, כיף!!!
 
כל החלק של שמירת סיינטולוגיה פועלת – אני ממש מודה על כך שנעשה פעמיים כי הוא ממש חיזק והבהיר לי את תפקידי כסיינטולוגית ומה זה אומר לשמור על סיינטולוגיה והתחלתי לזוז בכל מיני איזורים שהייתי ממש תקועה איתם.
 
ה-flow נפתח בהמון איזורים ללא שום השקעה של תשומת לב! אני מבינה מחדש את המושג "לפרוח ולשגשג" וזה רק נותן לי חשק לעוף על האקדמיה ולהיות אודיטור מהר מאוד מאוד.
אני ממש מ​ו​דה לל.ר.ה שגילה את כל התגלית העצומה הזו בנוגע ללמידה, כי בלעדיו הייתי מרגישה חסרת יכולת למידה בנושאים ואיזורים מסוימים ולעתים אף טיפשה...
 
תודה לכל הארגון המדהים הזה ששיתף איתי פעולה – למפקחים המסורים, ל-D of T וממש לכולם וכמובן לרון האברד כי בלעדיו לא הייתי מצליחה!

שרון קטן-רוטמן
 
 

רוצה לקבל עדכונים בכל פעם שמתפרסם סיפור הצלחה חדש של סיינטולוגים שמתקדמים על הגשר?
מלא את הפרטים הבאים:

##CODE##כל הזכויות שמורות. המרכז לסיינטולוגיה ישראל בע״מ © 2022 (חל״צ). למידע בנוגע לסימנים מסחריים | תנאי שימוש ותקנון האתר 
האתר הבינלאומי של סיינטולוגיה  |  דיאנטיקה |  התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית  |  שירותי מבוא ללא עלות 
מבחני אישיות | מרכז סיינטולוגיה ודיאנטיקה | שדרות ירושלים 39, תל-אביב-יפו (בניין "אלהמברה") | 03-6270300   צור קשר